Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Verd ..... gisterenavond mijn microgolfoven me in de steek gelaten. 😡
Wat mis ik dat ding. Dan kom je erachter hoeveel je erin doet!
Dan op de oude manier koken. Gaat ook maar langer.
@Tinneke2 fijn te lezen dat het fijn is geweest..
@fregilcy groot gelijk laat je maar dienen op die leeftijd mag dat! 😋
Fijne dinsdag.
@Josette @fregilcy En alle andere
Goedemiddag,
@Josette bedankt voor de felicitaties , ga nu wat rusten dat ik wat fit ben voor straks .
@fregilcy Dansen zal er niet van komen hou het rustig , straks klaarmaken en naar mijn verrassing moet mij alleszins mooi maken .
fijne dag allen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Cdt24801 @patrick2 Tinneke2 -
Goede morgen
@patrick2 allee werken is gezond , zeggen ze , maar als ge naar den dokter gaat zegt hij vaak🤕
8 dagen rusten, Hij zegt nooit 2 dagen extra werken, of vier dagen korfee 😂 hoe kan dat als werken
😀gezond is ? dat is iets wat ik dikwijls over nadenk.?😁
@Josette een korte koelte, dus lichtjes positief voor U,🙃 en een klein beetje werken voor de gezondheid
he. niet te veel?
Tinneke2 - voor U nog een klein werkje erbij, goed voor de beentjes en het figuurtje 💃een danske achteraf
@Cdt24801 een klein aanhangwagentje, 🛵 voor twee arbiters en de poetsvrouw😂 of sidecar, plezierige rit
voor mezelf , ach ja ik ga niet meer naar den doktoor, he hij kom zelf , kwestie van het inkomen te
👨🔬verhogen he. en aangezien dat ik niet kan werken blijf ik zitten met de plagen, 😀 kost geld he
en het breng niets meer op ? 😁 dus beste mensen houd jullie goed morgen moogt ge als ge braaf zijt een
half uurke rusten voor ge moet gezond worden he. 😉 en niet te dicht bij den airco anders krijgt ge reuma 😀😂 veel vreugde he.