annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik vermoed van wel, maar ik ga daarover opbellen.

Merci voor de tip. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @fregilcy @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Het is weer dinsdag dus de werkdag gaat weer beginnen vandaag. 

Nu ff wakker worden met een koffie en ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @fregilcy , @bigMODDER en alle andere regelmatige lezers

Vandaag weer wat gedaan  .... 😁

Kreeg in mijn klantenzone reclame om over te stappen naar de nieuwe abonnement formules, de Orange Mobile reeks

Wel, ik heb dat eens bekeken, en, ge gelooft het niet, maar ik ben dus overgestapt ... Ik had een GO Plus, alles onbeperkt en intussen 30 GB surfvolume. Dat laatste was in den beginne wel minder, maar nog steeds te veel voor mij. Het nadeel van het lagere abo was dat de belminuten geteld waren. En dat is iets dat ik niet kan voorspellen, vandaar dat ik toch de Go Plus had.

Maar nu ... Die nieuwe abo's, die zijn allemaal all-in en het laagste abo heeft reeds 8 GB aan boord. Laat ik nu maandelijks zelden meer dan 2 à 3 GB verbruiken, dan is dit abo perfect voor mij. En dat voor € 14 per maand ipv € 23.

De opvolger van de Go Plus , de Mobile medium, die heeft reeds 50 GB aan boord ... meer dan het tienvoudige dan wat ik nodig heb. Weliswaar ook verlaagd in prijs, € 21 ipv de huidge € 23 voor de Go Plus.

Maar nu dus € 14 voor de Mobile Small met ruime 8 GB. Met onbeperkt bellen en sms'en

Dankuwel Orange, i'm a happy man 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

Dan ga je dus besparen dat is ook mooi meegenomen. En waarom meer betalen als je het niet nodig hebt of gebruikt...? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  @bigMODDER 

Maandag namiddag🌕,  rustig weer bewolkt🌥️, maar warm genoeg , 😀 dus geen klagen. 

Wat kan er beter zijn dan een nieuwe week, en de naam begint met MAAN,  getrouwd met de ZON,

krijgt licht en warmte van de zon, op zich niet bijzonders. 😂 ik houd het rustig , gisteren een kasteel

wandeling gedaan,  oude kastelen bezocht die nu in handen van de Provincie zijn,

maar eentje word nog bewoont.         prachtige parken en natuur.     t was goed net op tijd thuis voor de

regen. 🌧  zo was zondag voorbij.                     vandaag rust dag.     🐠aqua en boeken enz. 

Zo lukt het wel vandaag 🙄         het word weer gewoon maandag avond,    en tis voorbij. 

morgen zien we dan wel weer,              groetjes aan iedereen,   

 

 

Leden met de meeste pluimen