annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy 

En alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette veel beterschap gewenst 💐. Vandaag zou het minder warm 🥵 worden . Hier is het al afgekoeld naar 17 graden . En bewolkt 🌫️. 
voor alle andere een fijne dag gewenst . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 het zit er weer op ben weer thuis jammer maar helaas. Maar in december ga ik terug met de feestdagen , dat is wat ik wil , dus ff bekijken. Het was idd heel goed weer en heb me zeker geamuseerd. 

Voor vandaag lekker thuis en rustig aan doen en rusten. Morgen kan ik weer gaan werken dus ff profiteren. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Hier heeft de warmte me plat gekregen.

Fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER 

Goedenavond,

@Josette Bij mijn zus 🧑 heel goed weer en lekker gegeten en ook nog in haar zwembad 🏊‍♀️ eens gezwommen . De zon 🌞 geeft heel de dag geschenen . En het is nog warm 🥵. 
zeker boven 👆 nu alles open gezet de ramen . 🪟 

@Cdt24801 Kapelle-Op-Den -Bos ken ik zeer goed .😊 Mijn ouders hebben gekeken naar de parade ik niet . Zoals ik al gezegd heb gezwommen. 
@patrick2 hebt geluk dat er geen lange wachtrijen waren , belangrijkste is dat ge u geamuseerd hebt en best wel goed weer gehad hebt . Je kan er weer tegenaan . 
@bigMODDER De zondag is dan wel bijna voorbij maar bij deze nog een fijne avond . En blij dat ik u nog eens 👍 hoor . 
@fregilcy Hier 👈 bij ons was er al zeker veel vreugde vandaag , en genieten hebben we ook . Wat moet een mens meer hebben 🌞, lekker 🤤 eten , en gezelligheid. En een rustig dagje nooit ge ook eens hebben , ook af en toe moet ge genieten . 😉 

Bij deze allemaal een gezonde avond toegewenst voor iedereen en tot morgen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @fregilcy  en alle andere regelmatige lezers,

Blijkbaar woon ik hier goed, want amper een beetje regen gehad. Is dikwijls zo, bij aangekondigd zeer slecht weer. Meestal merken wij er niks of toch niet veel van.

Een tijdje terug, die storm, dat wel, toen heeft het ook hier wel goed gewaaid. Maar meer ook niet.

En ja, sebiet de moto op, naar Kapelle-Op-Den-Bos, op het triatlon parcours rondbollen met een scheidsrechter achterop tijdens het fietsgedeelte.

Geniet van de parade op TV straks. In mijn jonge jaren zelf ook meegestapt 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen