annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette etc etc 

 de dag van de zon of van de zonde , of gewoon zondag, goede morgen eenieder , 

geen zon vanmorgen overtrokken;         maar geen regen of wind of donder,        niets gezien en gehoord

dus . alles goed,                het word een rustige dag met een kleine wandeling ,                 en voor de rest

houden we het rustig en stil, dus iedereen een goede zondag en veel vreugde  daaag 

bigMODDER
Leidende verkenner

Bij deze wens ik iedereen hier een fijne zondag toe.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen 

@Josette Hier geeft het vannacht niet gedonderd of gebliksemd. Nog geen druppel 💧 regen ️. Het zonnetje schijnt hier ook heel fel . Ook zeer warm 🥵.

Straks gaan eten bij mijn andere zus eens voeten onder tafel schuiven. Niets doen 😉

@patrick2 @fregilcy Vrees wel dat we tegen de namiddag donderen in Keulen  zullen hebben zoals het spreekwoord zegt .  Ze spreken 🗣️ van code geel . 
@patrick2  Hoe is het in Parijs walt Disney geen regen ️ . Alles prima 👌.
@Cdt24801  Motor ritje vandaag of begeleiding . Of een rustig dagje . 
Tot later vanavond. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere één goedemorgen uit het warme Frankrijk. 

Enkel deze nacht regen gehad want alles was nat buiten toen ik op stond. Ben tot 00 uur in het park geweest toen was het warm en droog. 

Ben ondertussen al in het park terug @Tinneke2 @en het is heel fijn hier. Heb geen enkele lange wachttijd dus het is niet heel druk hier. Vandaag terug naar huis dat is pas vanavond. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Het is verdorie nog 21° buiten!

Fijne zondag voor zover dat lukt en een fijne Nationale feestdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen