annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

Begin van het weekend Zaterdag, namiddag, nog te warm 💥    maar afkoeling op komst;

met regen en onweer,    voila en dan iets normale temperaturen;        🌤nog goed weer maar

meer normaal. 😄   en ik zijn der blij om.         dus vandaag een binnen dagje.         ik hou daar ook wel van 

rustig in de koelte met alle geneugten des levens bij de hand 🍮🍑        op tijd me laten dienen ,

daarvoor zijn wij de man. 😀  en zijn we gelukkig getrouwd een van de voordelen 🤣

wie zegt daar nee tegen.        behandel uw vrouw als een prinses 👸   en ze dient U als een KONING🤴   

hahah goed gezien he vrouwtjes 😀            Ja het leven is nog zo slecht niet zulle 😂

allee  nog een goede zaterdag   en geniet ervan he.      😅

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemiddag 

@Josette weer warm 🥵, living gepoetst en was 🧺 en plas gedaan . Want had peronguk vet op mijn vloer uit mij. Fles laten vallen 🪤. Wat een smeerboel. Alles opgepoetst. En nu stop ik er mee gedaan voor  heel het verdere weekend.

@patrick2  Goed dat je op tijd vertrokken bent stel je voor dat je je trein 🚆 zou gemist hebben . Waarschijnlijk ben je al daar . Veel plezier . Kijk al uit naar een paar foto’s. 😉

@fregilcy Geen parking in de kelder , buiten . En wel airco dat scheelt zorgt toch 😳 wat voor afkoeling . Vandaag blijf ik binnen te moe . Rustig aan doen voor de rest van de dag . 
fijne dag 👋 iedereen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@patrick2 geniet ervan gelukkig was het gisteren niet dat je vertrok met al die miserie.

@Tinneke2 maar 28 gr zeggen ze dan, niet gezond hoor.

Hier pruttelt de soep en verder word er niet veel gedaan.

Fijne zaterdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 
daarom vandaag hè 😊

Net aangekomen in Brussel nu een koffie en dan naar de trein . Had een mail gehad dat we uitdrukkelijk een half uur voor vertrek er moesten zijn wegens controle. 
Dan doe ik maar braaf wat ze vragen anders kan ik terug naar Tongeren en Disney op de pc bekijken 😅

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere ,

Goedemiddag ,

@Josette  Hier is het maar 28 graden . In de zon 🌞 en op het terras is het volledig schaduw dus heb ik in de vroege morgend mijn terras al al het onkruid uitgedaan en met azijn het groen laten inweken en afgespoeld . 
Dat is dus gedaan . 

@patrick2 Heb me zeker goed  ingesmeerd met een goede factor . En ik verbrand niet . Maar toch bescherm ik mijn huid zeer goed ook erna . Alvast wens ik je een goede reis .🛫. En ik rust op tijd en stond . Zeker vandaag stop 🛑 ik er mee . 

@fregilcy Drink koude dranken en veel vooral water 💦. Dat raden ze ons ook aan . Straks doe ik wel een terrasje even genieten 😊 ook al is het alleen. En eens een ijsje 🍨. Eens niet zelf bakken 🗃️. Genieten 😉. Zoals @patrick2 zegt . Meer genieten . 
fijne Vrijdag iedereen . 
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Leden met de meeste pluimen