annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben net al opgestaan aangezien straks de reis gaat beginnen naar Brussel alvorens daar in de trein te stappen. En dan , hopelijk , een rustige reis naar Disney te hebben alvorens twee geweldige dagen te beleven. 

@Tinneke2 dank je wel dat gaat wel goed komen lijkt me die reis. Moet zelf niet rijden maar gewoon de koffer mee en in de trein en niks doen. Dat is ook eens wat ontspannends dan zelf te rijden. 

Voor de rest zal ik nog wel wat posten aan een foto of zo dan heb je een idee. Voor nu ga ik koffie drinken en verder nog wat wakker worden. dan een laatste check of ik ook echt alles heb en dan vertrekken. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

ja wadde,  Goed morgen iedereen , warme vrijdag,☹️  het is zoals zo dikwijls weer van het goede teveel .🌞

voor mij veel te warm,         dus binnen in de koelte,         warm drinken hoe tegenstrijdig ook is goed

🍮tegen de dorst.        maar koud doet meer deugd 🍨      .   dus een kalme rustige

dag zonder deugnieterij 🙄    hum   ik doe mijn best , groetjes aan iedereen , vanuit de koelte. 

 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy dank je, maar zelfs warm drinken en eten dan niet!

Nu even alle ramen open, het is nog 20.4° buiten, nu kan nog een koffietje.

@Tinneke2 amai in die hitte zeer ongezond.

Ja vandaag nog heter dan gisteren en morgen nog meer, zal weer een liggendagonderdeairco zijn. 🙄

Hou het veilig allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 als je in de weer buiten werkt of doet smeer je dan op zijn minst goed in. En trouwens gun je met dit mooie weer ook eens wat rust je hebt er zo naar uitgekeken naar dit weer. Dan kan de tuin toch ook wel ff wachten....? 

@Josette voor jou is het te warm dat is bekend. Houd je vandaag wat cool met de airco. 

 

Vandaag ga ik mijn koffer maken en dergelijke klaar maken om te vertrekken morgenvroeg. Heb fijn verlof vandaag net als de maandag.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  en alle andere 

Goedenavond ,

@Josette @patrick2 @fregilcy  Net thuis 🏠 heb heel de dag in de tuin 🪴 gewerkt van mijn ouders en ook voor Gedaan met mijn moeke . Samen eten dan gemaakt . 
En als toemaatje een lekker dessert taart met ️.Ook nog een wandeling 🚶‍♀️ gemaakt met de woef 🐕, En nu pas thuis 🏠
Het geeft deugd gedaan . 
fijne avond en slaap 😴 wel iedereen . Voor straks natuurlijk. Ga nu even n afkoelen met een drankje . Lekker fris watertje met ijsblokjes. 
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen