Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy
Goedemorgen,
@Josette neen hoor bij iemand anders , en vanavond ga ik er ook nog eens lekker eten .
Straks naar de kapper 💇 mijn haar laten verven , te veel uitgroei van grijze en donkere haren . Ze zal haar werk hebben . 😅.
@patrick2 en @Josette ach zo ja dat beep gedoe . Gisteravond hier onweersbuien en bliksem ⚡️ heel de nacht . Nu nog grijze wolken . Maar er komen betere voorspellingen. Wel zeer goed voor de planten 🪴 en de regenton loopt weer goed vol .
@fregilcy ik weet wel dat het een beetje plagen 😜 is en ik kan best wel eens ondeugend zijn in de goede zin . Leven is al triestig genoeg .
fijne dag iedereen en hou jullie goed 👍 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 toch niet de buurvrouw van toen?
En neen wij kunnen en weten niets af van daat Beep gedoe.
Hier is het nog donker.
Fijne dag.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2
Voila maandag namiddag, wat gesluierde zon , een beetje drukkend zelfs. ⛅
Hoe snel is die zondag voorbij 😏 Vandaag is het hier rustdag ,😀 gisteren teveel gewandeld
en vandaag op ons gemakske thuis. een beetje zetel werk. wat boeken en de vissen,🐟
afgewisseld computer , dat zal ook passeren he, dus aan iedereen ; of het nu met mosselen of met🍲
motor op de kippen run 🐔of bezoek Holle bolle Gijs; als je maar plezier beleeft heb dat is altijd het
😂bijzonderste; dus geniet verder en bij leven en welzijn tot morgen 😁