annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Hier seffens de kleine gaan halen van KSA kamp is 10 dagen weg geweest. Dus vandaag de laatste dag en dan gaan we die maar terug halen hé. 

Voor de rest zien we wel wat we gaan doen misschien met zijn allen nog iets of niks maar zien wel. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  @Josette

Aangezien dat de merendeel nu slaapt, 🛌 en ik weer wakker ben,  zal ik dus iedereen ne goede zaterdag wensen 🕜 gisteren was het een water dag,  vandaag misschien ne dag met een beetje zon 

gister niet veel uitgestoken, we hebben dus wafels gebakken, 👨‍🍳     👩‍🍳       ik had er goesting voor,       

 dus  ge  moet uw tijd goed gebruiken,           en ze waren lekker zulle!           zo is de vrijdag weer snel

gepasseerd     het  buikje rond gegeten,        en voor dessert lekkere aardbeien 🍓🍒 en kersen, 

voor ne keer,  meer moet dat niet zijn 😀    kwestie van uw tijd aangenaam te gebruiken he 🍮 

zo wat de zaterdag brengt 💤     afwachten maar ik denk wel dat zal lukken om goed bezig te zijn 🤔

maar omdat ik het niet weet wat er  allemaal ga gebeuren🤗    groet ik jullie met een zwierige zwaai 🕺 

  rust eerst nog wat  👋   en begint er dan maar aan, 👏    geniet met volle teugen van al het goede 

en tot  wederhoren. 🎧

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette  en @patrick2  Hier 👈 is het al begonnen van de nacht met bakken 🗃️ regen ️ te gieten en nog niet gedaan , ging gaan winkelen 🛍️ naar een andere stad 🏙️ zal het moeten uitstellen. 
Gisteren schitterend zon 🌞 en nu weer regen ️ zo is dat in België. 
fijne dag 👋 iedereen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2 fijn dat je het leuk heb gehad.

Moet je meer doen als je naar buiten kan.

Hier valt de regen met bakken uit de lucht!

Fijne vrijdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net opgestaan dus ff een koffie en wakker worden. 

Het is vrijdag dus het weekend mag en kan stillekes binnen komen maar eerst nog een dagje werken. 

@Josette ik merkte dat het hier ook regent toen ik op stond gisteren was het veel beter. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen