Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 is ook lekker als hij goed gemaakt is.
Fijne donderdag.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
De donderdag gekomen dus het weekend staat om de hoek om binnen gelaten te worden maar die moet nog ff wachten tot de vrijdag gedaan is. Dat is dus morgen nog een dagje en dan mag het weekend komen kijken.
Voor nu koffie en wakker worden.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Zo de woensdag is begonnen ,
gisteren was het wat regen met wat donder maar niks ergs eigenlijk, vergeleken met andere plaatsen
we zitten hier in een rustige hoek, vandaag als het kan even gaan wandelen 👫 profiteren van
de gewassen lucht 😚 verder zal het een kalme dag worden en dat mag ook wel eens.
we laten de spanning voor anderen, en de ontspanning voor ons 😀 dus ik wens jullie een
vrolijke mooie woensdag namiddag , profiteer ervan , want ze geven weeral onweer uit voor later
⛈deze week dus tot de volgende 🍮
@Josette geen frietjes 🍟 het was een Durum en het was lekker , maar de massage deed geen deugd 😅😅😅meer pijnlijk de hagel op mijn blote billen . 😂😂😂. Wel een frisse douche . 🚿.