Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers.
Een nieuwe maand ja de helft van het jaar is begonnen.
En de weerkundige zomer heeft zijn start gedaan.
Maak er een fijn dagje van.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette idd de weerkundige zomer is begonnen dus van mij persoonlijk mag het ook wat warmer worden 🙂 Kijk er echt wel naar uit lekker buiten te zitten en zo.
@Tinneke2 ja helpen waar je kan dat ken ik en dan is het morgen een berichtje dat je niet meer kan lopen 😞
Voor nu de eerst koffie drinken en wakker worden. Het is al weer woensdag dus voor mij ook bijna weekend.
Wens iedereen een fijne dag verder.
@patrick2 Vandaag rustig gedaan ,heb er wel een nieuwe bewoner bij . Voorlopig beestje kan momenteel niet vliegen .dus geef ik het eten en zit op mijn schouder . Vanavond in een kooitje ,want anders komt de poes van de buren hem afmaken en dat wil ik niet . Gebeld naar sos maar kunnen momenteel niet helpen .
Het is een schatje 🥰. Mag alle dagen los uit de kooi let er goed op . Tot hij weer de vrije natuur kan in gaan .
fijne avond
groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt