annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 162 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
162 ANTWOORDEN 162
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  niet veel geslapen 🛌 te warm 🥵 inderdaad te warm . Gisteren kon ik niet veel doen en nog altijd kan ik niet douchen 🧼. Straks zelf eens bellen naar de firma . 
@patrick2 @Ze mogen wel zon blijven geven want de regen ️ moet ik ook niet hebben . Hoop dat het goed weer blijft. Binnen is het bij mij heel goed 👍.

@fregilcy Dat is mooi van je vrouw de naschoolse opvang dat ze doet. 
fijne dag iedereen vakantie kan nu al voor sommige kinderen al beginnen , en morgen voor iedereen . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dan met een lapje aan de lavabo, iedere dag douchen is ongezond!

Id de auto goed gemaakt?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Valt mee wel zeer rus geverfd . Ben er niet zo blij mee . Maar zal het er mee moeten doen met wat ze met mijn wagen gedaan hebben. Heb het aan mij. Verzekeraar gemeld dat ik in vervolg liever in mijn eigen garage ga d, dat ze beter werk leveren . 
En ondertussen vandaag mijn douche gemaakt uitstekend werk geleverd. Daar ben ik zeer tevreden over . Fijne avond . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Pfffffff het mag minderen hier nog 21° gr buiten.

Fijne donderdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen