Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
Merci @Tinneke2 je hebt een beetje fout gelezen denk ik.
Ik heb ginder de druppels gekregen in de ogen voor de onderzoeken.
De 2de opini ook daar gekregen via de foon.
Bedankt voor het klavertje.
@Josette Ja verkeerd gelezen sorry . Toch graag gedaan . Hoop dat je wat kunt slapen hier is het aan donderen en bliksemen ga slapen . Zwoel en warm 🥵
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM ook andere medelezers ….
Goedemorgen ,
Lekker kopje koffie ☕️ gedronken en wasje al gedaan . Vannacht goed geregend . Met donderslagen .
Nog bewolkt 🌫 en veel wind 🌬, maar ze geven toch wat zon 🌞 vandaag . Was zwoel vannacht .
@patrick2 Geniet van je feestje 🍾 🎈met je vriend ,hij zal hopelijk een leuke verrassing vinden zijn cadeau 🎁.
Voor de rest iedereen een fijne dag en de rest een fijne vakantie die weg is .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gaat goed komen vandaag , was al vroeg op gestaan pfffff.
Zijn cadeau heb ik hem gisteren al gegeven dus dat kan die vandaag al gebruiken.
Hier is ook nog bewolkt maar gaat 26 tot 28 graden worden dus kan het bezoek mooi buiten zitten binnen niet te veel rommel , gelukkig maar.
@patrick2 Onder de parasol of pergola zal het te doen zijn ,maar toch goed insmeren . En drinken zal er wel genoeg gedaan worden 😉😅. Daar spreek ik mij niet over uit .
Ben benieuwd hoe het feestje afloopt . Amuseer je , geniet 😊. En dat zal je wel doen . En huis blijft netjes zoals je al zegt . Maar morgen geven ze hevige regen pff . Dus dat alles op tijd binnen staat van je feestje 🍾. Daarna kan je uitrusten als Allas opgeruimd is . Fijne aangename dag . Ga u laten want nog heel wat warm voor je vrienden komen.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸