Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere binnenkomers een goedemiddag.
@Cdt24801 altijd leuk he die onverwachte dingen zoals een BBQ. Laten we hopen dat het goed gesmaakt heeft 😋 Maar daar zal ik toch niet aan moeten twijfelen.
@Josette nog eens miserie erbij zo houd het niet echt op he ☹️. Hopelijk komt er nu eens een betere tijd aan zonder miserie.
Voor de rest niet veel te vermelden ik ga de koffie op drinken en ff wakker worden.
Deze nacht weer gaan beginnen met werken het weekend is dus gedaan.
Voor iedereen nog een fijne dag vandaag.
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers.
@Cdt24801 bedankt ik doe het zeker rustig, wat jammer van je moto.
Is een saai werkje. Wel lekker zo onverwacht een BBQ.
Pfffffffffffff weer veel miserie bij de mensen door het noodweer.
Hier was er water in de ondergrondse parking binnengekomen,
Fijne maandag iedereen.
Vandaag een triatlon gaan begeleiden in Meer. Was een goede gelegenheid om het regenpak (nog maar eens) ter dege uit te testen 😋
Enkel spijtig van de alweer vieze moto. Had hem nog maar pas grondig gepoetst na de zware regenrit van KOTK en nu is het alweer één en al modder/zand en viezigheid ... 😥
Na afloop getrakteerd op een BBQ door de organisatie. Wisten we niet op voorhand dus des te plezanter 😁
@patrick2 @Josette @Cdt24801 @BrahimM @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Nog niet opgehouden met regen ☔️ haal je paraplu 🌂 maar boven .
Mag eens gaan gedaan zijn ,ben het echt zat . Zomer pff . Weinig van te zien .😞
@patrick2 Allee je kan vanavond eens de voetjes onder tafel schuiven. Nu nog eens lekker genieten 😉. Je weekend was rijkelijk gevuld . En gelijk heb je .
Een mens leeft maar één keer niet waar .
Het is voor iets Pinksterweekend.
Fijne Zondag iedereen
groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers.
@Tinneke2 kan gebeuren hé.
Redelijk geslapen, alleen vervelend er zit nog een zwart vlekje net in mijn zicht. Op een
witte achtergrond bijna niet te doen. Maar we gaan ervoor. En proberen géén druk op mijn ogen te zetten.
Géén inspanningen.
Fijne zondag allemaal.