Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@patrick2 Heb al liters water 💦 gedronken en buiten vlug eens gaan kijken 👀 buiten is het momenteel in de zon 40 graden nog . Hot hot hot .
Dan zweet 🥵 je de Zondag ook goed amai , zal niet blijven duren ,we zullen wel een serieuze plens krijgen . Hopelijk weer geen overstromingen op sommige plaatsen want dat is voor de mensen verschrikkelijk 😥.
werk ze . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@patrick2 werk ze.
@Cdt24801 niet normaal deze temperaturen, en het word nog erger vlg week. 🤔
Hou jullie koel zoveel mogelijk.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2
Vandaag staken de vpk's. Dus er is geen therapie maar de mensen hier zijn wel vriendelijk en empatisch. Ik heb om 5 AM gezien dat de deuren nog open waren en in het binnen koertje 7000+ stappen gestapt voor dat het te warm wordt.
Ik wens iedereen een fijne dag en veel vreugde toe!
Liefs
Helen1
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 zoveel motten binnen dat er waren vanmorgen lagen ze dood van de warmte binnen in de living amai . Alle ramen open lekker fris windje doet deugd .
Vandaag komen ze kijken 👀 voor de zonnepanelen laat deze namiddag. Ben echt benieuwd 🤓 .
Op de zolder is het om te stikken zo warm 🥵. Al het een en ander opgeruimd en ga er met de grove bezem 🧹 eens goed door en weggeven . Want verkopen doe ik amper ,Slechte tijden .
@Helen1 Misschien eens zelf bellen naar je ouders of met je therapeut praten dat ze jou eens opbellen voor een steuntje in de rug . Zal jou ook goed doen
fijne dag 👋
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt