Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-24 05h18
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
We zijn thuis!
Pfffffffffffffffff,
hij moet heel zijn leven, rest en vezelarm blijven eten!
Niet fijn, ze opereren niet zolang het kan op deze manier.
Als ze opereren word dat Leuven UZ.
Is 25 cm slecht van de dunne darm en is heel riskant.
Als hij iets voelt zo snel als mogelijk naar de spoed.
Dan zullen we dat maar doen hé.
Hopelijk kan hij dat volhouden is al 8 kg kwijt intussen.
Ik dacht dan ga ik dat ook maar eten maar is ook géén optie
ik mag die producten niet eten, zo blijf ik wel van de straat af
zei ik tegen hem.
Op hoop van zegen dat we niet snel meer naar de spoed moeten!
Fijne avond.
Dat is niet zo leuk, slecht nieuws , maar gelukkig nog geen operatie!!
aangepast eten, eens kijken bij een goede diëtiste; die kan U helpen om het toch lekker, te maken en de pil iets te verzachten.
Natuurlijk is het niet gemakkelijk, niet voor hem maar ook niet voor u. maar ik ken hier ook iemand met moeilijkheden in de darmen ; in het begin was het heel moeilijk, maar nu gaat het beter, Hij weet meer hoe en wat ze al kunnen bereiden goede info over de voeding is wel belangrijk.
Vooral de moed niet laten zakken, en vergeet niet samen strijden maakt jullie sterker.
Ik wens jullie het allerbeste, groetjes
Amaj @Josette , dat is niet bepaald vrolijk nieuws .. Het kan altijd slechter, maar heel leuk is dit toch ook niet om alweer op uw bord te krijgen ...
De laatste tijd toch wel met de regelmaat van de klok een probleempje of een kwaaltje ... Niet leuk ... Maar je hebt één grote troost: je bent niet alleen, we hebben allemaal wel zo onze zorgen en probleempjes.
En weet je, de zorgen en probleempjes van anderen (waar je van op de hoogte bent uiteraard) maken dat je zelf beter met uw eigen probleempjes vrede kan nemen ... En dat marcheert in de twee richtingen 😎
Af en toe de filosoof uithangen kan wel eens deugd doen hé 😇
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
Met mij is weer, alles in zijn normale doen, gisteren mijn dochter gaan bezoeken , was een leuke namiddag.
@Josette Ja slapen is ook mijn sterkste kant niet, maar dat hoort bij oud worden denk.
deze namiddag nieuws voor U en Douglas.👩⚕️ 👨⚕️we blijven aan jullie denken!
@Tinneke2 gij zijt toch een bezige bij, en toch nog niet slapen, hm, 🤔 moet ik ne keer voor psychiater
😷spelen? altijd bereid om ne keer te luisteren he 👻
@patrick2 zie hoe snel dat dit voorbij gaat, pas op of ge zijt in pensioen en ge zult het niet weten, 😀
Vandaag mag ik mee, om het karretje te duwen, mijn vrouw legt er dan van alles in, 🥚🍕
🍒 en ik ben weer in gedachten wat lekkers ik nu ga kopen 🍓🥝
dan alles uithalen thuis wegzetten, en dan zeteltje , zo dat zal het zijn denk ik ,
@fregilcy ben je een dure psychiater? 🤣
Ja boodschappen doen is een opgave.
Maar ben benieuwd of je iets lekker hebt meegebracht.
Wij gaan zo de startblokken in.