annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
fregilcy
Aspirant genezer

lelijke kinderen bestaan niet ,      ieder heeft iets moois,        het word niet altijd gezien .

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Mijn ochtend wandeling 🚶 zit er al op .
In de hoop dat je wat een en ander gevonden hebt van eten 🥘, wat niet evident is , kan ik alleen maar veel sterkte wensen voor jou en Douglas . 
@patrick2 Vandaag wat poetsen boven en dan plantjes planten . Word een zonnige dag .
@Cdt24801 @fregilcy Deze morgen ben ik al vroeg opgestaan want mijn 2  zussen 👯 zijn vandaag jarig gisteren al hun geschenken af gegeven. En deze morgen hún gebeld om te feliciteren. We gaan het zondag vieren 🥳. Met een diner 🍽️. Met ons hele gezin . 

iedereen een fijne zonnige Vrijdag toegewenst 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker dus ff een koffie en wakker worden. 

@Tinneke2 vandaag niet te veel doen het is weekend. Morgen naar Roermond wij met ons twee eens ff weg. De dochters kunnen ff naar opa en oma toe. Ze zijn er klaar voor om ze ff een paar uurtjes op te vangen. 

Ze zijn niet geheel genezen wat ook niet gaat gebeuren maar ze willen nog wel op de dochters passen. Dus gaan ze morgen ff een paar uurtjes daar naar toe kunnen wij ff weg gaan. 

@Josette dat is ook geen echte vooruitgang maar goed ook geen achter achteruitgang. Als je het zo kan oplossen met het eten en een operatie kan voorlopig voorkomen worden is het niet anders. 

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2 niks te sorryen, @fregilcy de dieetiste hebben we al een maand, veel is er neit te eten hoor.

@Cdt24801 Stefaan, daar komen we ook weer door, maar ons cirkeltje word alsmaar kleiner.

Bedankt allemaal.

Ik ga aan de koffie straks boodschappen doen, en goed kijken

wat kan en kan niet meer voor hem!

Fijne vrijdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedenavond ,

@Josette jeetje wat lees ik allemaal , sorry maar ik was mijn GSM 📱 thuis 🏠 vergeten , te gehaast moeten vertrekken naar mijn ouders,. .. vandaar dat ik nu pas reageer ben net thuis gekomen .

Vind het echt heel erg voor jou maar zeker voor Douglas .Ik hoop echt met hart en ziel dat hij het kan volhouden . Ik kan alleen maar duimen voor  jullie . En dat hij voor lange lange tijd uit het ziekenhuis 🏥 mag blijven 🧸🧸🧸.

@fregilcy ik heb nog gêne psychiater 🧑‍⚕️ nodig hoor 😉 .Ben altijd een bezige bij 🐝. Zoals vandaag . En af en toe rust ik heb ik hier 👈 geleerd 🧐. 
Fijne nacht hoop ik toch 😳 voor iedereen .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen