annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Cdt24801 nog eens regen en regen en regen bah word en er niet goed van. het mag snel veranderen anders pak ik de vlieger en ga ik naar warm land een paar weken tot het hier beter is. Heb er geen zin meer in zo hoor. 

@Josette nee nee ben niet verdwenen maar had eens weekend hé. 

@fregilcy idd het begint te korten. De eerste nacht zit er op nog 4 te gaan en dan is het helemaal gedaan. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Heb eens gekeken en ze geven regen ️ tot eind juni ,ben het ook stilletjes aan kotsbeu aan het worden , en mens wordt er niet blij van . 
straks pak ook ook nog mijn biezen , pff heb het hier gehad . Al dat rot weer . Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

@Cdt24801 dat is dan weer minder natuurlijk,         maar er zullen ook mooie opklaringen zijn,🌤      en er zal minder volk zijn,   Ja men kan niet anders dan het  nemen zoals het komt     hopelijk valt het toch een beetje mee. 

  @Tinneke2, goed vast zetten Tinneke  dat ze niet weg waaien   met een klein gootje erlangs dat ze niet verdrinken 🌨

@Josette    voor U wat beter weer , een kleine regenwandeling  ☂️ kan leuk zijn als het niet te geweldig waait natuurlijk , 

@patrick2, hey Patrick, er zijn er niet zoveel meer achter he ,     het loopt nu vlug naar het nieuwe werk. 

 

hier geven ze veel wind en regen vandaag dus binnen hobby ,                 dat zal wel lukken, 

           het is al middag geweest dus ,                  we lopen weeral af,                             

houd het gezellig en knus vandaag ,                     morgen weer een andere dag  

Cdt24801
Wijze
Wijze

Als ik het juist lees gaat het de hele week regenen ... Inclusief het WE .... Er staan drie dagen WE met de hele bende vakantie aan zee gepland ... ☹️ 😢

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

De planten 🪴 zullen weer goed groeien die ik gepland heb . Eindelijk weer klein beetje regen ️, maar moet wel niet te lang duren. 
Allen een fijne Maandag toegewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen