annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
fregilcy
Aspirant genezer

@C2dt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

 

@patrick : zie het hoe je er naar kijkt, als je negatief kijkt ,               weer nat, weer regen  enz.         ja dan word het heel erg moedeloos.       maar als je positief kijkt,        het is zuivere lucht ,      niet snikkend heet, tussenin schijnt de zon, enz.   ☂️ 

voor het ogenblik een hevig onweer ,       wel het geweld van de natuur, 🌩 wind en regen ,     de lucht word gereinigd           ach ik tracht het goede te zien,           en te genieten van alle dingen.  🌈  na regen de zon en een mooie regenboog misschien,   hoe mooi kan het zijn. 

@Josette  in de laatste 14 dagen heb ik vannacht eindelijk goed geslapen,               normaal 3 tot 4 uren         nu een ganse nacht.                    als ik niet kan slapen sta ik op neem een boek                💻     of zet mijn computertje,   maak een warm drankje    een      boterham of een koekje en we komen er wel .

@Cdt24801        Het kan in het ganse land slecht weer zijn en aan zee goed weer, het ene wat bij mij tegenvalt is de  koude wind , maar voor de rest     lukt het wel hoor.       de moed niet opgeven het kan nog altijd een leuk WE. worden. 

@Tinneke2  Bij mij staan ze allemaal in bloempotten,             🏵     ik heb geen tuin meer ,    🌷        door omstandigheden wonen we nu op                een appartementje met een parkje ervoor 🌲🌳            ik heb veel bloemen en          planten binnen en op balkon,  

en voor de rest ,          ik kijk nog een beetje naar het onweer en straks ,     koffie en koekje en ja we zullen het wel vullen,       ik sleep mijn lief vrouwtje overal mee door,         zelfs al zegt ze ,           gaan we dat wel doen ,             genieten doen we altijd samen ,            we vinden altijd iets ,  

dus beste mensen ,         vandaag is het hier vuilzak dag                  en morgen weer iets anders  houd jullie sterk. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Dat weer is gewoon in en in triest geen andere woorden voor. Binnenkort de valies inpakken en weg naar de zon toe want ben het meer dan beu. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus nou koffie drinken en ff wakker worden. 

Fijne dag verder voor allen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette Bij mij ook kan ook weer niet goed slapen 😴 wordt elke nacht zeker elk uur wakker . 
@Cdt24801 zo zie je maar de weerman is weer eens goed mis hier schijnt de zon 🌞 en is het schitterend ☺️ weer . Gisteren al laat in de namiddag ook al de zon 🌞
ze zitten er totaal naast . En al meerdere malen gebeurd. 😅
@patrick2 Je kan beginnen aftellen al om naar een nieuwe start te gaan . 
@fregilcy  Mijn planten 🪴 staan altijd goed vast altijd ben ik goed voorbereid. 😉ook mocht er zware storm komen . 
Allen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@patrick2  goed zo mag ook hé.

@Tinneke2  tja erg voor jullie maar ik vind dit beter dan

vorig jaar dat je géén lucht krijgt van al die hitte.

Dat het maar in de nacht regent hé.

Slapen is weer een ramp.

Fijne dinsdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Joeri_d
Ervaren verkenner

De verkiezingen zijn weer achter de rug, nog steeds slecht weer en geen ziekepit op tv.

Groetjes

Leden met de meeste pluimen