annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@patrick2  en valt de auto mee? Hoeveel km kan je rijden?

Voor allen een fijne zaterdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat elektrisch rijden bevalt perfect moet ik zeggen en zou ook niet terug gaan. Ik kan met de auto in de goede weersomstandigheden 200 KM rijden op 1 laadbeurt. Maar dat is meer dan genoeg moet ik zeggen.  Met een normale auto heb je dit soort problemen ook hé. Met slecht weer verbruik je al meer dan bij lekker zomer weer. 

Vorige week Roermond ff gedaan en dan terug naar Maastricht en thuis gekomen komen nog een 30% over. Heb wel bijgeladen aangezien ik de zondag moest gaan werken. 

In de week moet ik maar twee keer opladen eerst was dat op dinsdag bijladen en op vrijdag was die altijd leeg. Die reed ik leeg hé want elke keer bijladen heeft geen zin. Vanaf maandag nieuwe werk uren maar ook korter rijden moet ik ff bekijken maar denk op woensdag kort bijladen en op vrijdag avond volledig laden. 

Vorige maand had ik een rekening van € 40 totaal aan het opladen , met de BMW toen elke maand € 150 aan naft. Daarnaast ook geen andere kosten van belastingen of onderhoud. 

Al met al zeer erg tevreden over hij is lekker compact , goed voor mijn ventje en de dochters om ergens heen te gaan. De kilometers meer als genoeg want ik rijd toch geen verre afstanden en als ik al eens naar die Hollanders ga neem ik mijn vriend zijn auto mee. ( kan ook mijne mee pakken want dat is ook nog een goede test maar dat komt nog wel ). Maar naar de zee of Antwerpen of Brussel haal ik allemaal hoor en anders laad ik bij op plaats van bestemming. 

En aangezien ik nu kan laden tegen een vaste prijs ( eerste jaar gratis omdat ik een nieuw gekocht heb ) mag ik niet klagen. Volgend jaar is dat betalend dat contract maar goed dat is ook maar € 8  per maand. kan ook een Flexibel contract pakken dat is gratis maar stijgt de stroomprijs aan de laadpaal betaal ik dat ook. Zakt het tarief ja dan heb ik geluk , vergelijk het zoals je zou gaan tanken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  fijn dat te lezen, veel plezier ervan. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle ander 

Goedemiddag 

@Josette @patrick2 ik maak er een rustige dag van een fijne dag allemaal

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag weer vroeg wakker maar lag ook vroeger in bed. Aangezien ik gisteren twee uurtjes geslapen heb en deze nacht wel goed valt het mee. 

Voor vandaag naar Schoten samen daar eens gaan zien in de Disney winkel 😍. Daarna zien wel wel wat de dag brengt. De dochters mogen toch weer naar opa en oma dus die zijn weer gelukkig en opa en oma ook de dochters na lange tijd weer een dagje daar. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen