Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-24 05h18
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier staat Laura al hoog aan de hemel.
Snel de rame open, frisse lucht nog.
Fijn dagje allemaal.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2
gezellige woensdag iedereen, het was het regendagje wel, maar hier was het gewoon
rustige regen, geen overstromingen enz. dus niet naar buiten maar gezellig binnen, zo ging de dag voorbij, vandaag ziet het er goed uit dus profiteren en naar buiten,
verder geen nieuws dus hoe zeggen ze dat ook weer tot de volgende keer maar weer .
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen
@Josetteen @patrick2 ik ben gisteren goed uit geregend . K’was een verzopen konijn 🐇. Kleddernat. Je had mij moeten zien , zelfs mijn schoenen waren kleddernat . En nee niemand kon in mijn straat want had het gevraagd . Zo is dat nu eenmaal . Trek het me niet meer aan en mijn vriendin geeft geen wagen 🚐 zij kon me spijtig genoeg niet helpen .
verder ga ik me verder opwarmen. Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt