annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  je staat voor het weekend, ik hoop dat ze je nog helpen!

@fregilcy kan je een fototje van je mooie visjes zetten? Niet van de poetswoede hahahaha.

Hier heel de dag benauwd geweest en vanaf 15.00 uur miezer regen.

@patrick2  Weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

@Cdt24801 Stefaan iets met de moto dit weekend?

Fijne avond iedereen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Aspirant genezer

heb al een paar keer geprobeerd maar ze vinden het te groot  er staat te veel op de    3 MB worden overschreden ik ga het anders proberen  zo zie je toch nog iets he   groetjes 

1719065054125.jpg

fregilcy
Aspirant genezer

Ik ga mijn best doen,        nu is het te donker,      als de lichten weer aan gaan dan zal het wel lukken, 

het is nu nacht en het is redelijk  stil,             heerlijk die rust, jammer niet veel sterren te zien,         

☁️voor het ogenblik geen regen maar het zit volledig dicht,         voor degenen die kunnen slapen,🛌

geniet ervan, ik ga nog efkes door,       💤

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen een zeer goede namiddag / avond gewenst 😉

Ja hoor @Josette , morgen een begeleiding van fietsers op de agenda. Jaarlijks weerkerend evenement, georganiseerd door een bedrijf dat onder andere klanten "ronselt" om mee te fietsen. Er is een inschrijvingsgeld en de opbrengsten gaan naar een goed doel, dat jaarlijks iets anders is.

Leuke rit en 's middags krijgen we (iedereen, dus fietsers en begeleiders) een maaltijd aangeboden in het kasteel van Horst. ik zal de Rode Ridder de groeten doen van jullie 😎 😁

Over morgen gesproken ... Morgen is alweer een speciale dag .... niet alleen voor @Josette omdat het alweer volle maan is, maar ook voor iedereen omdat de zomerzonnewende dan plaatsheeft. Dit betekent dat vanaf overmorgen de dagen alweer korter worden en de nachten dus langer gaan duren ...

Gelukkig gaat dit in het begin maar over enkele seconden per dag, dus tijdens de zomer zal er nog zonlicht genoeg zijn. Voor de liefhebbers dan, niet iedereen is fan van de zon ... 🤔 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle die binnen komen 

Goedemorgen,

@Josette volgende week geven ze warm 🥵 weer . Hier is het voor de zoveelste keer aan het gieten . Nog altijd niets gehoord van mijn wagen 🚐. Tegen de late avond ga ik toch eens bellen . 
@patrick2 Toch plezant overdag werken en dan niet moeten in bed kruipen overdag . Heb je tijd met je ventje en dochters . Veelal plezier vanavond .

@fregilcy Het is een hele klus de aquarium weet dat nog van vroeger en alles moet in balans zijn 🐟voor de vissen 🐟. Het is prachtig om naar te kijken 👀 je kan nu er van genieten met je vrouw en kinderen 🧒 veel plezier vandaag . 
fijne dag iedereen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen