annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette sorry maar dit had van mij nog wen een maand of twee mogen zijn. maar gelukkig voor jou zakken de temperaturen weer en gaat het weer eens regenen.

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  echt zo warm?

Het was hier 31° als het rond de 25° is is het binnen leefbaar voor mij.

Maar teveel is teveel, jij zou moeten imigreren hahahaha.

Regen hoeft ook niet hoor. Hier géén drup gezien.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  En alle andere 

Goedemiddag ,

@Josette Boodschappen gedaan en net thuis gekomen. Nog altijd de douche 🚿 niet gemaakt, al verschillende keren gebeld . Blijft maar duren al van verleden week . Pff . 
De miserie blijft maar aanslepen . 
@patrick2 weet nu ook wat echte vrienden zijn dat ze niet meer bestaan . Ieder voor zich en trek er een les uit , dat is zeker . 
@fregilcy ik drink zeker regelmatig water 💦 want uitdroging is uit den boze . Juist lastig gedurig gaan plassen 😉
verder een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette 

😀Hallo iedereen, het word weer eens een warme woensdag, 🌝 heette woensdag,  voor mij een paar graadjes minder is ook genoeg,       maar aan die kraan draaien lukt niet.    ha😃

Ja het leven is  niet altijd even gemakkelijk,          Maar ik heb geleerd op niemand te wachten . 

die komt welgekomen kom je niet dan  is het ook goed 😀        de vrienden toen ik met iedereen zijn

gedacht mee ging alles goed ,       😎 tot op het punt dat we zeiden heila wij zijn er ook nog ,  zolang eten en drinken enz geen probleem .  🍔     zijn alle vrienden omzeggens de laatste twintig jaar niet meer gekomen.     

  Nu is het wij en de kinderen en kleinkinderen en dat is goed zo.  we  spreken met iedereen en verder

zoals het uitkomt.       Tinneke2       je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn,     

als je gelukkig zijt dat trekt de mensen aan ,         denk eens aan vrijwilligers werk,    een kinderopvang

een paar uurtjes        die u goed liggen VB.        ze zullen blij zijn met de hulp. ik zeg maar iets ,

want alleen thuis kniezen is niet gezond ,      ik ken hier zo een vrouw ,     ze helpt elke avond op school de

naschoolse opvang een uurtje, ze is opgebloeid .         het is maar iets om U eens te laten nadenken he. 

verder allen veel groeten , en de ventilators draaien al. hahahaha 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy dat zelfde verhaal kennen wij ook.

Erg is dat zoiets bestaat maar ik weet wel dat degene die dat gedaan hebben

ooit zelf tegen een muur oplopen!

Ook dat doe ik nooit meer, gecommandeerd worden door een betalende

en op hun gat gaan zitten en  wij drammen!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen