annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-22 05h17

Antwoorden: 137 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

Juni.png

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
137 ANTWOORDEN 137
Josette
Wijze
Wijze

Merci @Tinneke2  je hebt een beetje fout gelezen denk ik.

Ik heb ginder de druppels gekregen in de ogen voor de onderzoeken.

De  2de opini ook daar gekregen via de foon.

Bedankt voor het klavertje. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ja verkeerd gelezen sorry . Toch graag gedaan . Hoop dat je wat kunt slapen hier is het aan donderen en bliksemen ga slapen . Zwoel en warm 🥵 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM ook andere medelezers ….

Goedemorgen ,

Lekker kopje koffie ️ gedronken en wasje al gedaan . Vannacht goed geregend . Met donderslagen .

Nog bewolkt 🌫 en veel wind 🌬, maar ze geven toch wat zon 🌞 vandaag . Was zwoel vannacht . 
@patrick2 Geniet van je feestje 🍾 🎈met je vriend ,hij zal hopelijk een leuke verrassing vinden zijn cadeau 🎁.

Voor de rest iedereen een fijne dag en de rest een fijne vakantie die weg is .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Gaat goed komen vandaag , was al vroeg op gestaan pfffff. 

Zijn cadeau heb ik hem gisteren al gegeven dus dat kan die vandaag al gebruiken. 

Hier is ook nog bewolkt maar gaat 26 tot 28 graden worden dus kan het bezoek mooi buiten zitten binnen niet te veel rommel , gelukkig maar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Onder de parasol  of pergola zal het te doen zijn ,maar toch goed insmeren . En drinken zal er wel genoeg gedaan worden 😉😅. Daar spreek ik mij niet over uit .

Ben benieuwd hoe het feestje afloopt . Amuseer je , geniet 😊. En dat zal je wel doen . En huis blijft netjes zoals je al zegt . Maar morgen geven ze hevige regen pff . Dus dat alles op tijd binnen staat van je feestje 🍾. Daarna kan je uitrusten als Allas opgeruimd is . Fijne aangename dag . Ga u laten want nog heel wat warm voor je vrienden komen. 
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen