annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 176 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
176 ANTWOORDEN 176
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

De week is weer door de helft dus gaan weer naar weekend. 

@Tinneke2 echte vrienden bestaan bijna niet meer. Ik heb er twee die met de kleine en de buurvrouw hier maar dan houd het ook echt op. De rest zijn vrienden zeggen ze maar niet zoals hun als er dingen zijn en we zien ze amper. Maar goed ik maak me er niet druk om maar in jou situatie snap ik het wel. 

Altijd alleen is ook niet leuk en zeker niet als niemand naar je kijkt. 

@Josette die zogezegd vrienden liggen er al lang uit daar ben ik direct klaar mee. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 hahaha, dat heeft

bij mij toen even geduurd tot ik besefte na ziek te zijn geworden

dat ze me alleen voor een en ander nodig hadden. Maar voor mij niets zelfs niet

eens gaan wandelen in de rolstoel maar dat zijn

gelukkig verleden tijden, nu kunnen ze me de hoogste boom in! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @fregilcy  Ja heb mijn auto 🚗 terug maar veel ergens naar toe gaan moet ik niet velen van mijn vrienden zijn jammer genoeg al overleden , en andere hebben nooit 👎 geen tijd . 
Dus voel me heel veel alleen . En heb nu weinig of geen vrienden meer . 
Maar komt wel goed met mij zal wel weer slijten . Bedankt 🙏 voor jullie bezorgdheid. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette 

 weeral Dinsdag, gisteren enkele uitgestelde boodschappen gedaan,         en als ge in de namiddag naar

het  winkel centrum moet 🏪  amaai         dat is een paar andere mouwen 😓 ge moet veel tijd hebben ,

maar allee  tijd zat eigenlijk,   koffie gedronken ,         warme drank is best tegen dorst als het warm is . 

ik denk dat veel mensen daar heen gaan omdat het daar mooi koel is , en gelijk hebben ze . 

@Josette    moeilijke dagen voor U denk ik ,       en met Douglas kunt ge nog eens iets gaan drinken of lukt dat niet meer? 

@Tinneke2,       eenzaam zijn ,       ik weet dat is moeilijk;           sommigen   zijn  graag alleen, 

         anderen   kunnen het moeilijk aan,         😨  en als je begint erop te denken ,   👩    ik ben alleen en

niemand ziet mij,    🤔     dan komt het nog zwaarder aan ,       maar iedere situatie is anders ,  en zelfs

zoals @Josette  veel mensen voelen zich eenzaam in hun gezin,         maar dat is weer iets anders; 

misschien word het weer beter als ge uw auto hebt , dan kunt ge weer eens uitvliegen . 

verders allen een goeie dinsdag hou het koel en drink op tijd. 🍵🍨 enz.  veel plezier

 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy Neen wij kunnen nu helemaal niet naar buiten en ja heel (zwaar mijn lichaam raakt uitgeput).

Als de zon schijnt en het boven de 20° is zijn het binnenblijfdagen. 😎 Fijne avond met

je madam.

@Tinneke2 hier is dat niet anders de goede gaan dood. En vrienden die géén tijd

hebben afdanken!!! Hebben wij ook gedaan, om te profiteren hebben we hier niemand meer nodig.

Zo ik ga de pygelores aandoen kan ik op mijn gemak liggen gaan.

Fijne avond allemaal.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen