annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Topic gestart op: 01-03-25 05h22

Antwoorden: 18 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Maart.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette vanmorgen wakker geworden van een lawaai van je welste  . Een machine was bezig de lijnen en letters van de bushalte te verwijderen omdat er geen bus meer komt . En dat voor 7 u s’morgens . Verschoot me een bult . 
@patrick2 Vandaag ga ik samen met mijn zusje de tuin 🪴 van mijn ouders onder handen nemen , want het is nodig . Samen zal hij eens heel mooi worden . 
Fijne dag 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 op je gemak hé.

Hier deziekenwagen een buurman komen halen om  5.30 uur.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Hier seffens weeral kappertijd.

Fijne donderdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere ,

Goedemorgen ,

@Josette voor mij is snoepen geen probleem en vlees kan ik mij gemakkelijk onthouden . Ik eet graag vis 🐟. Soms wel 3 keer per week of meer . 
@patrick2Zon is er weer we kunnen weer genieten . fijne woensdag en alle andere ook .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen