annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Topic gestart op: 01-03-25 05h22

Antwoorden: 39 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Maart.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
0 pluimen
39 ANTWOORDEN 39
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen

@Josette Hier de was en de plas .lakens verversen ….
Dan terras afschuren en verder planten verzorgen . Alles al gesnoeid . 

Kan goed doen eens wenen . Lucht op , en zeker als je dat samen kan doen . Het kan deugd doen . Emotioneel uw gevoelen tonen aan elkaar 🫂.Hou jullie nog samen strek hé . 

@patrick2 De spuit 💉 zal toch de pijn verlichten, maar hou je toch nog maar rustig . Doe geen zotte toeren .

@Cdt24801 ik wist niet dat je acrobate sprongen toeren  😈.kon uitvoeren . Zie het al zo voor me . Hou de broek 👖 maar aan . Want zou geen zicht zijn mocht er iemand aan de duur bellen 🙂↔️. Grapje hoor . Wel jammer dat je niet met de auto 🚘 of de motor 🏍️ eens kan genieten van het prachtig weer . Maar er komen nog wel van de mooie dagen . Geniet nu van de tv of een mooi boek . En verzorg je goed . En wees voorzichtig dat je niet valt met je acrobate toeren . 
fijne dag iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  bedankt.

Het is nog tevroeg om het terras te poetsen!

@patrick2 Dan koos ik voor de morgen als dat kon.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Mijn terras zag veel te groen , anders moet ik daar veel de hard op schuren en heb nu gedaan . Pas . Alle planten 🪴 ook gevet en onkruid uitgegaan  . Ondertussen 2 machine was gedaan . Derde straks ook nog . Lakens nog wassen en dan gedaan . Maar dat doe ik morgen pas . Nu even een pauze inlassen . Straks een goed douche 🧼 nemen . En dan zal het voor vandaag gedaan zijn . Want zal niet veel moeten slapen 😴 deze nacht met al die zatte mensen . Van de nacht was het weer van het zelfde . 
Morgen vertel ik de rest . Want moet even rusten . 
 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Het is nog vroeg maar slapen, neen.

Voormiddag de boodschappen doen, een hele karwei.

Fijne zaterdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette de post die ik nu vervangen heb is niet verkeerd. Oké je moet vroeg op maar begint om 6 uur en je hebt gedaan om 14 uur. Op een vrijdag is dat zeker niet verkeerd. 

Mijn eigen post is later beginnen 10 uur maar ook later klaar 18 uur. Dus ja alles heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen. 

@Cdt24801 veel beterschap verzorg je maar goed. 

@Tinneke2 zal er van genieten want het gaat weer kouder worden das waar. Maar hopelijk niet voor lang maar we zullen zien hé. Het weer voorspellen is niet makkelijk. 

Volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor de rug. Ben gisteren geweest op gesprek ook in het ziekenhuis en ik laat een spuit zetten. Dus dat is volgende week donderdag. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen