annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Topic gestart op: 01-03-25 05h22

Antwoorden: 42 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Maart.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is nog vroeg en ben al weer opgestaan net als vorige week dus ik doe weer de vroege. 

De collega die ik vorige week vervangen heb heeft iets in de privé sfeer dus ik ga die nog vervangen enkel geen idee hoe lang. Dat kan dus een paar dagen zijn of enkel vandaag of deze week. 

We gaan het zien wat het wordt , donderdag allersinds niet dan moet ik naar het ziekenhuis. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2  je loopt jezelf weer voorbij! 🤔

Fijne zondag allemaal.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag eindelijk eens wat uitgeslapen was echt heel moe. 

Niks in de planning vandaag lekker thuis en niet veel doen. Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen

@Josette Hier de was en de plas .lakens verversen ….
Dan terras afschuren en verder planten verzorgen . Alles al gesnoeid . 

Kan goed doen eens wenen . Lucht op , en zeker als je dat samen kan doen . Het kan deugd doen . Emotioneel uw gevoelen tonen aan elkaar 🫂.Hou jullie nog samen strek hé . 

@patrick2 De spuit 💉 zal toch de pijn verlichten, maar hou je toch nog maar rustig . Doe geen zotte toeren .

@Cdt24801 ik wist niet dat je acrobate sprongen toeren  😈.kon uitvoeren . Zie het al zo voor me . Hou de broek 👖 maar aan . Want zou geen zicht zijn mocht er iemand aan de duur bellen 🙂↔️. Grapje hoor . Wel jammer dat je niet met de auto 🚘 of de motor 🏍️ eens kan genieten van het prachtig weer . Maar er komen nog wel van de mooie dagen . Geniet nu van de tv of een mooi boek . En verzorg je goed . En wees voorzichtig dat je niet valt met je acrobate toeren . 
fijne dag iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  bedankt.

Het is nog tevroeg om het terras te poetsen!

@patrick2 Dan koos ik voor de morgen als dat kon.

Leden met de meeste pluimen