Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 05h22
Antwoorden: 45 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen
@Josette Hier de was en de plas .lakens verversen ….
Dan terras afschuren en verder planten verzorgen . Alles al gesnoeid .
Kan goed doen eens wenen . Lucht op , en zeker als je dat samen kan doen . Het kan deugd doen . Emotioneel uw gevoelen tonen aan elkaar 🫂.Hou jullie nog samen strek hé .
@patrick2 De spuit 💉 zal toch de pijn verlichten, maar hou je toch nog maar rustig . Doe geen zotte toeren .
@Cdt24801 ik wist niet dat je acrobate sprongen toeren 😈.kon uitvoeren . Zie het al zo voor me . Hou de broek 👖 maar aan . Want zou geen zicht zijn mocht er iemand aan de duur bellen 🙂↔️. Grapje hoor . Wel jammer dat je niet met de auto 🚘 of de motor 🏍️ eens kan genieten van het prachtig weer . Maar er komen nog wel van de mooie dagen . Geniet nu van de tv of een mooi boek . En verzorg je goed . En wees voorzichtig dat je niet valt met je acrobate toeren .
fijne dag iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Mijn terras zag veel te groen , anders moet ik daar veel de hard op schuren en heb nu gedaan . Pas . Alle planten 🪴 ook gevet en onkruid uitgegaan . Ondertussen 2 machine was gedaan . Derde straks ook nog . Lakens nog wassen en dan gedaan . Maar dat doe ik morgen pas . Nu even een pauze inlassen . Straks een goed douche 🧼 nemen . En dan zal het voor vandaag gedaan zijn . Want zal niet veel moeten slapen 😴 deze nacht met al die zatte mensen . Van de nacht was het weer van het zelfde .
Morgen vertel ik de rest . Want moet even rusten .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Het is nog vroeg maar slapen, neen.
Voormiddag de boodschappen doen, een hele karwei.
Fijne zaterdag.