Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 05h22
Antwoorden: 133 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder
in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/174370#M22259
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette oei bij ons niets gevroren . Ja dat zal van plaats tot plaats zijn . Hier lekkere zon en niet frisjes . Zelfs aangenaam weer .
@patrick2 m@profiteer maar van je laatste dagje.
Alle andere nog een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Zit ondertussen in de trein op de weg naar Brussel waar ik met een half uurtje zal arriveren. Daar de trein naar Hasselt en dan komt mijn vriend mij halen.
Het was een fantastische week maar ook vermoeiend. Nu op naar de volgende Disney reis….
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere Goedemiddag,
@Josette @patrick2 Vandaag een rustige dag genomen . Al vroeg moeten opstaan en wachten op de onderhoudsman voor de boiler , nog niet geweest . En daarvoor moest ik vroeg opstaan jeetje . Geen knop kunnen doen .
@patrick2 foto’s zijn soms bedrieglijk , maar je hebt toch een kamer en dat kan niet iedereen zeggen in leven . Als je je maar goed geamuseerd hebt. En dat is het voornaamste en lekker kan eten . 🥘
fijne dag iedereen groetjes tinneke2.wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 ja dat is altijd een beetje een verrassing hé
de kamers op foto ziet er alles heel sjiek uit. Dat is de kunst van het
verkopen.
Midden van de week.
Maak er een fijne woensdag van.