annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-25 06h14

Antwoorden: 111 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier weer verder tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei-2025/m-p/175475#M22385

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

111 ANTWOORDEN 111
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier weer verder tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei-2025/m-p/175475#M22385

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 

Goedemorgen,

@Josette @patrick2  @Cdt24801 vanmiddag ga ik met mijn zusje gaan schoppen naar kledingwinkels. Om eens weg te zijn , van alle moeilijke momenten en pijn . zal mij deugd doen . Eerst thuis 🏠 nog wat blijven in de vroege voormiddag en daarna vertrek ik bij haar thuis 🏠 . Samen met haar auto 🚗 .gemakkelijker om te parkeren en kent beter de weg . 
Maak er allen een fijne dag van voor de rest . Fijne groetjes tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@patrick2 was ik ook even op maar ben terug gedoken.

Midden van de week voor velen de laatste van deze week.

Fijne woensdag. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere ,

Goedeavond ,

@Josette Dat was dan een mooie vakantie . 
mik denk 🤔 aan mezelf.

@patrick2 je kan er al naar uitkijken 👀. Wordt  inderdaad een korte week . 
fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen