@Josette zoals gewoonlijk een mooi prent voor de maand april . Knap werk . @patrick2 eerste werkdag terug en de spuit 💉 zal al zijn werk aan het doen zijn . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 nee niet werken maar aanwezig. De dag van de spuit zelf is niet gaan om te werken , de dag erna mag je gaan maar niks doen. Maar vandaag mag ik weer alles doen.
voor de rest niet veel te vertellen fijne woensdag allemaal . Lig ziek met buikgriep maar gaat wel in orde komen . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette en @patrick2 nee het is nog niet beter Maar verzorg me goed . fijne donderdag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Zoals gewoonlijk een prachtige illustratie, hé @Josette👍
Uiteraard hello to all hier aanwezig, @Tinneke2 , @patrick2 en alle anderen ...
Voor de zieken, veel beterschap gewenst ...
En ter info, @Josette , mijn PC is ook al meer dan 10 jaar oud hoor, en, hout vasthouden, ik kan er nog steeds mee doen wat voor mij nodig is. Inderdaad, sommige dingen werken niet meer en ik heb permanent een banner bovenaan dat het tijd is om een upgrade te doen (heb nog Win 7 erop staan) maar ik heb weinig zin om dat te doen ... 😔
Een gewone upgrade is niet mogelijk, moet nieuwe hardware kopen. Waarom toch????
@Cdt24801 Stefaan ook wij worden ouder hé, maar ik werk liever op
de laptop dan op die kleine dingen.
... knip ...
@Josette , ik werk niet op een klein ding hoor .. Ik heb een uit de kluiten gewassen PC met twee grote schermen en veel ruimte. Uiteraard een volwassen klavier en een muis. 😁
@Josette@patrick2@Cdt24801 het gaat al wat beter met mij . Vandaag toch al iets gedaan , maar blijf nog rustig aan doen . Hier is het schitterend weer de zon schijnt volop. Heb de plantjes water gegeven. Nu ga ik wat rusten . fijne dag verder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ga me zeker niet voorbij lopen . 🚶 Nu denk 🤔 ik aan mijn gezondheid en al een afspraak gemaakt met de huisarts. Mag Woensdag gaan . @patrick2Het wordt dan een rustig dagje voor jou en je partner en de woefkes.
Dan wens ik je allen een fijne aangename Zaterdag ook @Cdt24801 niet te vergeten . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@Cdt24801 Vandaag eens bij mijn ouders geweest , en heb het wel rustig aan gedaan . Morgen vertel ik de rest , ga nu naar mijn bedje . fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Super User
•
8.1K messages
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei-2025/m-p/175475#M22385
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 succes.
Een fijne 1 april laat jullie niet vangen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette zoals gewoonlijk een mooi prent voor de maand april . Knap werk .
@patrick2 eerste werkdag terug en de spuit 💉 zal al zijn werk aan het doen zijn .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Henk
Chef pisteur
•
103 messages
Mooi initiatief 👌
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Zo dit allemaal met mijn nieuwe lapje gemaakt,
mijn oudje was bijna 10 jaar draaide nog als een tierelier
maar werd onderhand, niet meer ondersteund door Microsoft
dat risico gingen we niet lopen, ik hang er teveel vanaf.
Maak er een fijne woensdag van iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Henk en alle andere
Goedemorgen
@Josette dat moet ook eens gebeuren. Beter geen risico nemen ,daar heb je gelijk in .
@patrick2 m@veel succes op je werk .
@Henk welkom bij tribale .
voor de rest niet veel te vertellen fijne woensdag allemaal . Lig ziek met buikgriep maar gaat wel in orde komen . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Wat een k ..... nacht pffffffffff.
@Tinneke2 hopelijk vandaag wat beter?
Maak er een fijne donderdag van.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette en @patrick2 nee het is nog niet beter Maar verzorg me goed .
fijne donderdag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Amaj, weer eens even niet online geweest ... 😕
Zoals gewoonlijk een prachtige illustratie, hé @Josette 👍
Uiteraard hello to all hier aanwezig, @Tinneke2 , @patrick2 en alle anderen ...
Voor de zieken, veel beterschap gewenst ...
En ter info, @Josette , mijn PC is ook al meer dan 10 jaar oud hoor, en, hout vasthouden, ik kan er nog steeds mee doen wat voor mij nodig is. Inderdaad, sommige dingen werken niet meer en ik heb permanent een banner bovenaan dat het tijd is om een upgrade te doen (heb nog Win 7 erop staan) maar ik heb weinig zin om dat te doen ... 😔
Een gewone upgrade is niet mogelijk, moet nieuwe hardware kopen. Waarom toch????
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan ook wij worden ouder hé, maar ik werk liever op
de laptop dan op die kleine dingen.
Vandaag komen ze de plisédeur maken van het terras.
Fijne vrijdag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle anderen
Goedemiddag ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 het gaat al wat beter met mij . Vandaag toch al iets gedaan , maar blijf nog rustig aan doen .
Hier is het schitterend weer de zon schijnt volop. Heb de plantjes water gegeven.
Nu ga ik wat rusten .
fijne dag verder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan, dan toch maar op tijd omzetten. Succes.
@Tinneke2 houden zo en jezelf niets steeds voorbij lopen.
Fijne zaterdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Ga me zeker niet voorbij lopen . 🚶 Nu denk 🤔 ik aan mijn gezondheid en al een afspraak gemaakt met de huisarts. Mag Woensdag gaan .
@patrick2Het wordt dan een rustig dagje voor jou en je partner en de woefkes.
Dan wens ik je allen een fijne aangename Zaterdag ook @Cdt24801 niet te vergeten .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Maak er een fijne zondag van hier pruttelt de soep al.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere,
goedenavond ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Vandaag eens bij mijn ouders geweest , en heb het wel rustig aan gedaan . Morgen vertel ik de rest , ga nu naar mijn bedje .
fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0