Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 05h22
Antwoorden: 133 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder
in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/174370#M22259
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Heb niet heel veel te vermelden vandaag het is weekend en dit weekend doen we niet veel. Misschien dan enkel vandaag verder aan onze website , die is volledig nieuw en aangepast. Voor wie wil kan eens kijken www.magic-fans.com
@Cdt24801 heel veel plezier.
@Josette de klokken gaan hier automatisch dus we moeten niet veel doen. Maar heb er ook weinig last van moet ik zeggen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Klopt gelijk ne zwerende vinger, @Tinneke2 😁
En ik moet dan nog eens extra vroeg opstaan morgen. Ik ga meedoen aan de "Dag van de motorrijder". Ik ga naar de sessie in Borgloon. Doe dat elk jaar, samen met de collega's wegkapitein van de Mobiele Seingevers.
De wekker staat op 06.45 Hr zomertijd ... 😇
Zodus, slaapwel iedereen, @Josette , @Tinneke2 , @patrick2 en alle andere trouwe meelezers, ik moet er vroeg uit strakjes 🤠
@Cdt24801 slaap 🛌 wel . Ik kruip er ook vroeg in vandaag en een fijne dag morgen op de motor samen met je collega’s. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt