annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
Josette
Wijze
Wijze

@Hippie1727 Ook voor jou . de deze richting de keuken.

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  merci.

Ik koop tegenwoordig de look in kleine blokjes gesneden

uit de vriezer in de Colruyt. Heb ik ook geen last van mijn kromme knoken

en géén afval en duur ook niet! Zakjes van 250 gr.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,

Een goedemorgen,

Vandaag voel je echt @Josette de lente al aankomen , met de mooie bloemetjes in je topic . Fris en fruitig heel knap 🤩.

Een nieuwe maand een nieuwe start !

Vandaag vlug naar de markt want onze look man is speciaal ui   Frankrijk 🇫🇷 Gekomen met een standje . Dus voor mijn zusje en heel de familie verse look halen .

Ga haar huisje een poetsbeurt geven maar rustig aan niet te veel hooi op mijn vork nemen . Af en toe een pauze in lassen.

@Elketje81 Hoop dat je toch wat kunnen slapen hebt met het vele lawaai .

@patrick2 zie dat je een meeting en evaluatie nog laat had : moge het positieve resultaten opgeleverd hebben . 
@Anonymous Eerste werkdag en verlof gaat toch zo vlug voorbij werk ze 

voor alle andere fijne werkdag of wat je plannen mogen zijn . Wordt een zonnige dag 👋 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Een nieuwe maand en een lange maand ja 31 dagen.

Maak er allen een fijne dag van.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemiddag. Ook voor alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 klopt de meeting + evaluatie was later maar is een versproken afspraak. had die anders al eerder gehad maar door dat het de eerste keer niet door ging is het nu door gegaan. 

Voor de rest zoals @Josette al aangaf een lange maand in tegenstelling tot de maand ervoor. 

Het is ondertussen weer dinsdag dus de tijd gaat weer vlug , de week loopt wel door. 

Daarom ook iedereen nog een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen