Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het weekend is begonnen voor mij en de dag begint vandaag vanaf nu 🙂
Ga vandaag eens niet slapen bij thuiskomst dus hopelijk slaap ik dan de komende nacht beter en ben ik niet morgenvroeg om 7 uur weer op of 4 uur.
@Josette normaal gooi ik in de kar maar nu de prijzen blijven stijgen ja let ik er wel op want ook mijn portomonee kan dat niet aan.
@Tinneke2 ze wilde je enkel dat toestel verkopen niet meer en niet minder. Dus jij in het zak gezet en hun de centen zo simpel is het. Ik koop wel een nieuwe in plaats van 'gebruikt' , ok kost wat centen maar je hebt wel alles origineel.
Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ga de look zeker eens halen ,en uitproberen lijkt me toch handiger als en kan niet altijd wachten tot hij terug komt uit Frankrijk 🇫🇷. Ook soms niet lang kan ik hem bewaren . Zeker in de zomer droogt vlug uit.
Wordt duurder en duurder in de winkels .
@patrick2 toch maar weer een nieuwe iPhone want de de batterij is al naar de vaantjes. Dat komt als je een refurbished gsm koopt . Had er geen weet van deze keer lappen ze me dat niet meer . Kan gelukkig nog van mijn gsm wat terug krijgen in de winkel en extra online als ik heb daar bestel.
Vandaag naar de markt bloemen kopen voor mijn moeke en zusje voor de tuin en uiteraard ook voor mezelf .
@Cdt24801 Het was hele volle maand komt misschien ook doordat velen zich eenzaam voelen tijdens de wintermaanden. Nu de lente in het land is .. Wie weet … teken dat de babbelhoekje aanslaat en dat bedoel ik positief hè .
Voor de rest allen die nog moeten werken werk ze !😉
Alle andere gezellige zonnige dag ,geniet van het weertje …
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Wij schrokken deze keer ook aan de kassa in de Jumbo,
en hadden bij het Nederlandse kruitvat toch
voor bijna € 17 voordeel. Ze krijgen ons klein.
Zeker die look eens proberen, kan je per porties uithalen.
Maak er een fijne donderdag van, hier moet wat gepoetst worden.
@Josette @Cdt24801 @Hippie1727 een goedemiddag. Ook alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 yep dat krijg je ervan als je een refurbished toestel koopt. De onderdelen ja die kunnen vervangen zijn enkel de batterij wordt niet vervangen. Eerst je beter bevragen voor je zoiets besluit had je wel geld bespaart. Nu dus twee keer geld uit gegeven.
@Josette het zal er niet op beteren hoor het gaat duurder blijven worden wacht maar. Moeten toch en drinken en er iedereen zal uiteindelijk wel minder in de kar leggen aan boodschappen wacht maar. Dit kan zo niet blijven duren.
Voor de rest niet veel te vermelden vandaag de laatste nacht en dan is het weekend. Dus ik zeg aan allen een fijne dag verder.
@patrick2 Ik had het nog thans gevraagd ,maar hij zei nee nee madam het is een splinternieuwe daarom koop ik nu alleen nog in de winkel waar ik het vertrouw en ze zullen mij geen twee keer in ooitje hebben . En zal mij zeker goed bevragen Patje . Er gaat deze keer iemand mee .
nog fijne avond . Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt