Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@patrick2 wij blijven ons beschermen de eerst volgende maanden.
Laat e maar lachen denk ik dan.
Wil het niet krijgen dan is er géén Josette meer.
@Tinneke2 verdorie, verzorg je hoop da de medicatie aanslaat.
Fijne avond.
Gelijk heb je ik blijf ook passen. Niet dat nu de vrijheid terug is dat ik ook weer iedereen in zijn nek zit of kruip.
Ben die afstanden nu meer als gewoon dus blijf dat voorlopig aanhouden , enige wat ik wel echt zie zitten is dat die mondkapjes niet meer moeten. Dat is zo een verademing dat je dus weer gewoon kan ademen in een winkel ....
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere die binnen komen en mee lezen,
Goedemorgen ,
@Josette koop niet heel veel en als ik eens iets koop ja ze dan koop ik iets goed ,want moet toch wel weer een paar jaartjes mee hè .😉. En voor zo een prijsje kon ik hem niet laten liggen .
vanmorgen mij nog eens getest lap hè ben positief. Verdorie 🤬, en dan was ik zo voorzichtig ⚠️ toch he en nochtans drie prikken gehad .
Maar ga er het beste van maken in blijf thuis 🏠 in mijn tuin en poetsen als ik kan .
Niet fijn voor de anderen die ik help maar moet nu aan mijn gezondheid denken .
dus wens jullie allemaal een fijne heerlijke dag
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Amai hier is nogal met €-tjes gesmeten geworden.
Veel plezier van jullie aankopen.
Maak er een fijne zondag van allemaal.