annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Begrijp het dat het allemaal niet simpel is je werk ,komt veel bij kijken 👀 dat geloof en besef ik maar al te goed …
😊

Veel werk ..je moet toch goed bij de pinken zijn om alles goed te organiseren maar dat kan je als de beste .😉🤩100%

Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Fijne dinsdag iedereen.

@Tinneke2 ik ben geen dokter, maar na alles wat jij doet

en gedaan hebt ben je volgens mij fel verzwakt. Van harte beterschap.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Heb nu nog andere medicatie gekregen want van de antibiotica kreeg ik te veel last van darmklachten en zat ik meer op toilet dan iets anders . Neusspray wordt gemaakt en nieuwe medicatie en vitamine D.Ben meer dan 9 kilo kwijt . 
Gisteravond is mijn broer nog vlug wat eten aan de deur komen brengen . 
Vandaag komt mijn zus ook nog wat brengen wat mijn weerstand weer wat beter zal maken .
Vast eten gaat langzaam dus veel soep komt goed .tegen einde van de week zou ik aan de beterhand moeten zijn .

@patrick2 ziet hier heel donker weer uit denk dat het een dagje regen ️ wordt .

fijne dag 👋 🙏 allen 

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 maar ook alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ik zie wel wat nattigheid nu ik net ben opgestaan dus zal wel wat geregend hebben. Maar goed ik ben naar huis gegaan en het was droog en nu ben ik wakker en is het nat. Ik heb dus niks gemerkt van de regen. 

Voor de rest verzorg je maar @Tinneke2 en probeer toch maar stil te zitten nog even en daarna als je beter bent ook rustig blijven. Dit kan niet blijven duren he elke dag zo druk. 

Zelf heb ik niks meegemaakt dan enkel de opleiding en dus heb ik ook niet veel te vermelden. Dus zeg ik tegen jullie een fijne dag nog allemaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Vanaf nu doe ik alles rustig aan .Mag ook nog niets doen want mijn spieren zijn verzwakt . En alles rustig opbouwen . Gaan bij mijn zusje zit er nog zeker voor de eerste weken nog niet in om te helpen .kan ik ook absoluut niet . Vandaag veel geslapen ,en heb voor het eerst wat puree met mals vlees en zachte worteltjes gegeten. Begin is er proef nog niet echt iets maar eet toch al wat beter .Mijn mond doet nog pijn door de blaasjes ook .begint stilletjes te genezen met Hextril spoeling .Ga nu terug slapen tot morgen.

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen