Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@patrick2 Nu kan je aftellen ,naar je verlof 😤.
Gisteravond bij mijn zusje ribbetjes gaan eten ,och na meer dan drie weken was het een blij weerziens . Maar wat was ik geschrokken nu echt zie je wat de chemo te weeg brengt ,
Vandaag haar laatste zwaarste chemo en ,dan 13 weken minder zware .,en dan de bestralingen alle dagen .ze loopt nog niet op haar einde . 😢
Hou mij sterk 💪 voor haar . We hebben veel gepraat ze was zo blij 😀.
fijne dag verder
Groetjes Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette zal er eens naar uitkijken ,dus moet dat binnen zetten ? Nooit gezien . Zal in de winkels eens rondsnuffelen. Merciekes
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart 💔draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Oei dat zal dan wel al weg zijn.want daar vliegt alles de deur uit . Zal er wel eentje vinden . Fijne avond
En wie weet komen ze weer eens binnen maar af het mijne dada is is een ander paar mouwen 😉.Super voor de hulp nu weet ik toch al wat ik moet zoeken .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt