Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Maak er een fijn dagje van, het weer is in ieder geval goed voor jullie.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette ik zal zeker niet klagen over goede weer en het mag nog warmer zijn voor mij geen probleem. Weet het voor jou niet maar we gaan echt naar de lente en de zomer.
@Tinneke2 de tweede werkdag is op die is gedaan ik ga al weer stillekes naar het weekend want ik heb volgende week verlof.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allemaal nog een fijne dag vandaag.
@patrick2 Ben super blij dat eindelijk goed weer is . Heb er vandaag van genoten . Om even buiten te zitten .
Beetje gerommeld niet zo veel .
Patje je zal wel weten je verlof goed te vullen .Hopelijk dan evengoed weertje .
Beetje gepoetst morgen nog wat .En zo is mijn week ook gevuld kalm en rustig aan .😉
fijne avond
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ga het gewoon rustig houden in mijn verlof dus niet te veel en ja hopelijk mooi weer.
Maar goed als het minder wegreis dan is het ook zo he heb toch geen echte plannen ga het echt lekker rustig houden.
@patrick2 Moet ook eens kunnen ,en dan kan je nog achter uw bestelling gaan dat je opzij laten zetten hebt 😉. Veel meer tijd hè 🤫.
Beetje aan het relaxen 😎 ben wel moe vandaag voel het toch dat ik iets gedaan heb ,dat ik toch nog moet oppassen .
Zal vlug in dromenland zijn .
Doei 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
156 | |
78 | |
70 | |
26 | |
11 |