Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-24 04h48
Antwoorden: 135 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in de babbelhoek van april.
Tot zo.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505
@patrick2 @Patje vind dat een heel mooie 🤩beslissing van jou .Zeker om de dag diensten terug te nemen . Dan ben je het weekend vrij en zie je je partner ook. Leuk toch en je woefjes (je dochters . Wens je al het geluk 🍀 toe die je maar kan wensen . Veel plezier 🤩 en heel veel succes 🤞 als je weer aan je andere job begint laat ⏰ wel iets weten hè .😮💨 fijne avond ik ga nu koken en eten . En daarna wat rusten 😴 , de nacht was heel kort . Niet al te best geslapen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Amai alweer midden van de week, wat gaat het weer snel.
Een fijne woensdag iedereen.
@Josette ik ook en mijn ouders waren zeer blij eindelijk eens wat goed nieuws 🗞️ te horen 👂 nu nog mijn vake met zijn ogen 👀 binnenkort en dan is iedereen weer heel blij in de familie , hij is nu wel hoopvol na lange gesprekken met hem .😊. Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt