annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Dat is raar dat je dat niet weet nochtans heb ik op die vraag al eens geantwoord op Tribe je krijgt wel sociaal tarief iedereen , en normaal weten ze dat van in begin en dat is niet van sinds 1 maart  dat is van in het begin van je abonnement aanvraag . Hoop dat je daar wat mee bent 

.En ga  ook eens kijken 👀 bij de vragen sociaal tarief Fijne dag verder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette @patrick2 @Cdt24801  Gisteren heb ik in een enorme regenbui gereden en het hield maar niet op. Toen ik bij mijn ouders dichter bij kwam was daar niets van te merken. Zo zie je maar dat het alleen maar plaatselijk kan zijn . Het is echt raar weer want nu straalt  het zonnetje 🌞 . Daar wordt een mens vrolijk 😀 van . Fijne d g iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 ik kijk er heel erg naar uit naar dat zonnetje ben de regen echt beu. 

Voor de rest heb ik niet heel veel te vermelden ja dat ik waarschijnlijk terug ga veranderen van werk. De reden moet ik niet echt uitleggen lijkt me aangezien ik elke nacht werk en de op zondag al begin te werken. 

Dus heb ik besloten om terug weer op de heftruck te willen gaan zodat ik weer in een normale werkweek terecht kom en er weer meer tijd is voor elkaar. Enkel nog zien hoe en waar maar denk wel dat ik binnen dezelfde firma blijf. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat is een beslissing die je alleen voor u kan nemen, maar tijd voor elkaar nemen is heel belangrijk. Je partner zal daar 👉 heel blij om zijn . En in begin is het een aanpassing, dat wel , maar dat gaat vliegensvlug in kannen en kruiken in orde komen . Ik wens je al vast heel veel succes. 🤞 En duim voor je dat het in orde komt . Fijne werknacht nog . Het komt allemaal op zijn pootjes terecht , en je dochters zullen ook heel blij 😀 zijn . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Idd dat is een eigen beslissing kan niemand in helpen. Maar goed ik kom elke vrijdag ochtend thuis dan is het slapen. Elke avond zien we elkaar even en de zaterdagen tja dan zie je elkaar ook wel maar ik heb dan maar heel weinig slaap. En dan bedoel ik de nacht van vrijdag op zaterdag. En elke keer wakker blijven kan ja maar goed dan lig je het hele weekend in bed en heb je niks aan het weekend samen.

De zondagen lig ik te slapen want dan moet ik weer beginnen werken. Maar het begint te veel op te wegen dat je elkaar te weinig gaat zien en dat maakt het er niet beter op. Dus vandaar mijn beslissing om terug te gaan naar de dag diensten en gewoon enkel van de maandag tot en met vrijdag te werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen