Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond , Ben thuis 🏠 , Ben al twee dagen bij mijn zusje geweest gaat al wat beter , wat een sterke vrouw is ze . En moed dat mijn zusje geeft. Elke ellende komt ze te boven . En blijft ze vechten .
Ben super trots en fier op mijn zus.
Nu even pauze en relaxen 😌
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Hier was het al behoorlijk warm voor mij in de zon.
Zelfs de jas moeten uitdoen, en was maar een lichte.
Fijne maandag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
We zijn weer terug en vandaag is de laatste dag verlof dus deze nacht weer beginnen werken.
Heb een paar prachtige en geweldige super toffe dagen gehad en zeker in Disneyland. Was de eerste keer daar maar ga zeker daar terug en als het aan mij ligt elk jaar een keer want het is daar echt super.
@Tinneke2 heb foto's genoeg maar ga ze niet hier plaatsen dus jammer maar helaas.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Geeft niet dat je geen foto’s plaatst. Blij dat je je geamuseerd hebt . Dat is het allerbelangrijkste.
🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt