annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                               April.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2 @Cdt24801 @Rick2 n. 

Bye bye April

Helen1

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Het is net aangenaam weer voor een fietstochtje maar kleed je nog maar goed want nog frisjes buiten. En ik kijk al uit naar de volgende maand Mei  . Nieuwsgierig 🧐 🥰

@Cdt24801 Hebt het goede weer voor begeleiding te doen maar voor jou is elk weertje geen probleem 😉. Kom veilig terug . En rust een beetje 🤏 want morgen bij je dochter schilderen is ook een plezierig werkje.veel succes 🍀 

@patrick2 Hoe gaat het met jou al meer vooruitgang in de gezondheid . Nog vermoeid van de Corona? 
@Helen1 voor jou een fijne zonnige dag gewenst en dat je ook wat beter mag voelen . Een kleine wandeling 🚶‍♀️ kan wonderen verrichten.

Iedereen Fijne zonnige zondag 🌞groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

IMG_0365.jpeg

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 voel mij elke dag weer beter ja enkel de vermoeidheid zal nog ff blijven vermoed ik. Heb ook nog een beetje druk op mijn borst maar ook dat zal weg gaan zeker. Maar goed zolang de koorts weg is en ik mij goed voel dan is het goed voor mij. Vandaag nog een volledige rustdag en morgen nacht terug werken. 

@Cdt24801 dan heb je nog ff werk te doen amai. Hopelijk ook een beetje goed weer erbij om te klussen. 

@Josette veel plezier op de fiets. De laatste dag van de maand alweer ja de tijd schiet weer op de maanden vliegen voorbij. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen