Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@patrick2 Blijft regenen maar ze geven mistig weer bij ons is het al mistig 🌫️. Maar zal nog koud blijven door de wind 💨. Heb echt met je te doen . 🥶 Patje hou de moed er in . Denk 🤔 aan Disney binnenkort 🔜 krijg je het een beetje warm met je lieve buren .
Fijne avond groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja de kou blijft oke als het maar niet vriest met dit weer.
Heb net eens gezien en het blijft positief dus geen vries kou maar rond de 2 graden dus geen probleem.
Denk er zeker aan vandaag en morgen en zondag en maandag nog werken dan verlof tot de maandag erop.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Kvr En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen, vanmorgen heel vroeg wakker geblaft van de woef 🐕 nog geen 7 u ben dan maar opgestaan . Eenmaal wakker kan ik niet meer slapen 😴.
@Josette ik doe het alle twee graag strijken kan ik zittend 🪑 doen en de afwas doe ik tijdens het koken doe ik ook wel graag . Twee vliegen in één klap 👏.
Hier goed aan het regenen ☔️ goed voor mijn plantjes want ze hadden dorst .
Fijne Dinsdag allen
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt