Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
morgen zou ik zeggen ,zonnetje schijnt. De dag begint al goed 👍
@patrick2 fijn weekend met wat zon 🌞 hopelijk 🤞.
@Josette dat moet ook gebeuren hè regelmatig succes 🍀
Gisteren de kat 🐈 van de buren een eekhoorntje 🐿️ doodgebeten. En zat ze er aan te eten bij mijn zusje aan de garage . Ja het is hun instinct, maar toch even boos op haar en af genomen . Was er het hart 💖 van in nog een jonkie😢
Maak er allen een fijne Vrijdag van .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Mijn madam is van de week ook boos geweest op onze poes. Ze had een vogeltje te pakken.
Ik vind dat ge daar niet boos over moogt zijn. Zoals je zelf, aanhaalde, het is nu eenmaal die beestjes hun natuur. En ze begrijpen dus ook niet waarom hun lieve baasje ineens boos is ... Ze hebben toch niks verkeerds gedaan .... Als ze een muis of een rat vangen, is baasje toch ook niet boos ...
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden.
@Cdt24801 hier doen de katten dat ook en ja er is niks om boos op te zijn want is dat is nu eenmaal wat ze doen.
@Josette @Tinneke2 dank je wel dat gaat zeker lukken hebben al plannen.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
@patrick2 geniet van je weekend.
Hier straks beiden naar de dokter om bloedonderzoek te laten doen.
Fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en nieuwe medelezers
Goedemorgen,
Mijn koffie ☕️ al gedronken en nu kan de dag beginnen met het druilerige weer .
Bloemen planten zit er weer niet meer in . Dus weer wachten .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt