Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette tegenwoordig moet alles met heel veel lawaai ,voor mensen die last hebben van hun oren doet dat heel veel pijn 😣.zeker wanneer ze hun hoorapparaat aan hebben , want bij sommige is dat afgesteld en kan je het dan niet veranderen . Echt niet te doen dan .
Jammer van de regen ☔️, hier is het nu zon 🌞 ze geven 17 graden.
Bedank voor de kikkertjes 🐸 en opkikker geeft deugd gedaan . Ook voor mijn zusje. En ze geeft HEEL VEEL MOED . Gaat al wat beter , wel nog veel pijn . Komt morgen misschien naar huis 🏠.
Fijne zonnige 🌞 Zondag iedereen 🧸🧸
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Zal ik zeker en vast doen heb nu ook dingen die ik niet meer kan doen . Let goed 👍 op .
Ondertussen is de zon 🌞 verdwenen grote stapel wolken 🌧️
Hou je ook goed hè samen met Douglas, want weet dat je het ook niet gemakkelijk hebt . Zeker met jullie gezondheid niet . 🧸🧸
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Hier was het lichtstoet gisterenavond.
Dat kan je géén muziek meer noemen, boenke boenke .......... pfffffff
Dan kregen ze ook nog regen erbij voor die er lang aan gewerkt hebben niet fijn.
Maak er een fijne zondag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette ze ligt nu op een kamer maar het is nog bang afwachten. Ben haar nog niet mogen gaan bezoeken . Geeft heel veel pijn . En weten nog niet of ze niet gaat afstoten.
@patrick2veel plezier en geniet 😉 je zult ogen 👀 te weinig hebben . We kijken 👀 uit naar je prachtige foto’s.
Ga me wat bezig houden vandaag en eens een wandeling 🚶♀️ maken .
Fijne dag 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt