annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-23 06h00

Antwoorden: 150 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

150 ANTWOORDEN 150
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al wakker en opgestaan en nu gg koffie drinken en wakker worden. 

Voor vandaag ga ik vers brood maken met de buurvrouw , wilde dat eens graag mee doen. Geen idee of de kleine wil helpen maar anders denk ik pistolekes te maken met hem is wat makkelijker is als brood. Dus gaan wij dat vandaag ten uitvoer brengen. Voor de rest denk ik eten samen of zo geen idee zullen zien. 

Voor de rest nog een kleine week aftellen voor verlof , moet dus volgende week de gehele week nog werken en de zondag en de maandag en dan is het verlof tot de maandag er na. Maar daar tussen gaan we een paar dagen weg naar Disneyland. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  schreef:

... knip ...

Voor vandaag ga ik vers brood maken met de buurvrouw , wilde dat eens graag mee doen.
... knip ...
Dus gaan wij dat vandaag ten uitvoer brengen. Voor de rest denk ik eten samen of zo geen idee zullen zien. 

... knip ...

Zie ik daar een ontluikende romance? De laatste tijd nogal veel bij de buurvrouw ...😋 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 awel Stefaan dat heb ik ook al gedacht!

patrick2
Wijze
Wijze

Net opgestaan dus ff een koffie en dan straks nog ff terug slapen en de komende nacht weer werken. Nog iets eer als een weekje dan verlof kijk er naar uit.

@Tinneke2 goed dat je er van genoten hebt eens helemaal voor je zelf. Probeer dit eens wat vaker te doen. 

Voor de rest is het brood maken goed geslaagd en het samen eten was ook erg lekker. En hebben nog plannen bij gemaakt voor de andere komende weekenden samen iets te doen 🙂 

Voor nu aan allen een fijne dag vandaag.

Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Whahahahahahaha @Cdt24801 

Ja en we gaan ook nog op vakantie samen ........

Maar ze is getrouwd en heb het niet zo met de dames maar we kunnen het goed vinden. Elk weekend zitten we samen en haar man die zit er ook bij en de kleine ook. Elk weekend koken een wijntje erbij .....

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen