Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Heel fijn weekend allemaal.
@patrick2 amusement met je bezigheden.
@Cdt24801 ooooooooo Stefaan, jajajaja, dan zal het nodig zijn als
ze boos wordt.
@Tinneke2 ooooooooooooooooo wat erg.
Maar ja een kat is een jaagdier krijgt ze wel eten genoeg?
Nooit geweten dat ze op eekhoorntjes jagen, muizen en vogeltjes ja.
Gelukkig heb ik het niet hoeven te zien.
@Cdt24801 Stefaan wist niet dat je madam boos kon zijn. 😋
Fijne avond allemaal.
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Net wakker dus ff een koffie drinken en wakker worden.
Voor vandaag veel te doen ik ga samen met de buurvrouw en de kleine grote boodschappen doen want we hebben niks meer. Mijn partner en haar man gaan samen naar het container park dingen weg doen.
Dan eten op zetten voor deze avond want het is verse videe deze avond met frietjes. En ik ga een lekker eigen gemaakt toetje maken 😋
Dus veel werk nog om te doen vandaag.
Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.
@Josette Ons kat krijgt genoeg eten en zij blijft eraf ze weet goed dat ze er niet meer mag aankomen , was die van de buren en wij geven ze ook heel veel eten . Mijn neefje geeft ze horen vechten . Beestje vloog tegen de ramen alles was vol bloed 🩸 .
En weet goed dat dat hun instinct is hoor @Cdt24801 maar zijn zo’n lieve diertjes en is de kat van de buren vecht elke keer met ons kat 🐈. Het is hun natuur zoals je zegt maar het is een erge . Heb ons poes weer moeten verzorgen .
Heb van een van de buur haar kat terug eens korreltjes en een potje natte voeding onder het afdak gezet . Ons poes zit binnen . Denk niet dat ze veel eten krijgt . Eten dat ze kan .
we weten niet van wie ze is ??
Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt