annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Veel beterschap met je schoonouders . Och moet zijn tijd hebben en wat mijn buren betreft daar kan ik jammer genoeg niets aan veranderen. Ze zijn nu eenmaal zo. Ze zeggen het zelf ieder voor zich. En trek er me niets meer van aan . Heb er nog voor geweend maar nu zeg ik foert . Heb Zaterdag ook heel slecht nieuws gekregen van iemand die ik goed ken . En kan het maar niet uit mijn hoofd zetten . En doet heel veel pijn 😣. . 

Ik sta voor iedereen klaar en en doe wat ik kan vraag geen wederdienst .  Doe het graag en dat weet iedereen.
Fijne avond (werknacht ) Patje . Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2  lief van je hopelijk niks ergs?

Voor iedereen een heel fijn weekend.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere 

Goedemorgen 

@Josetteop de  leeftijd dat mijn ouders hebben kunnen ze het niet alleen doen ,spring ik ter hulp en ieder van ons draagt zijn steentje bij .  Nu thuis 🏠de viooltjes planten en nog andere plantjes . Dat er wat lente in de tuin 🪴 te zien is . 
bij velen staat het weekend voor de duur . 

@Cdt24801 te hopen dat de rekening van je moto nog meevalt en dat je er dan nog een hele lange tijd mee kan rijden . Duim voor jou . Fijne vrijdag verder voor jullie allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedmorgen. 

Net even paar uurtjes geslapen en nu akker worden en een koffie drinken. Mijn weekend is al begonnen eindelijk....

@Tinneke2 je bent weer veel te veel aan et doen denk nog gewoon aan je zelf.....Straks heb je weer eens wat en dan wie komt je dan helpen......

Straks nog even weg , daarom ook eerder opgestaan. Straks met de kleine en mama naar het ziekenhuis voor een een onderzoek. De kleine moet een onderzoek doen naar de longen want heeft alweer een long ontsteking gehad en dat op korte tijd. Dus straks op onderzoek en natuurlijk de beste vriend gaat mee dus ben er voor opgestaan. 

@Josette zal zeker genieten van het weekend komt goed. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2 geniet van je weekend.

@Tinneke2 weer druk bezig hé.

Fijne vrijdag voor iedereen.

Leden met de meeste pluimen