annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemiddag 

@JosettehHeb net mijn boodschappen gedaan en nog alles niet mee veel te veel volk en en een vermoeiende voormiddag ben er al moe van . Ga even rusten . 
@patrick2  jouw weekend is begonnen profiteer er maar eens 👍 goed van . Hier geen regen ️ maar wel frisjes voor begin van de lente . 
fijne dag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden. 

@Tinneke2 heb nog niks gehoord dus wacht nog even af en anders kan ik altijd eens een reminder sturen. e gingen me op de hoogte houden dus dat is het enige wat ik ook nog maar weet. 

Mijn weekend is idd begonnen en @Josette ik ga zeker niet te veel doen. Morgen natuurlijk wel mijn beste vrienden weer bezoeken en dan zien we wel. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2  geniet en rust maar goed van je weekend.

@Tinneke2  ja dat kan eens deugd doen hé.

Hier dadelijk naar de kapper, en daarna de boodschappen.

Fijne vrijdag iedereen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere

goedenavond 

@Josette @patrick2  ja het is al laat maar heb vandaag van het goede weer geprofiteerd en in de grote tuin 🪴 van mijn moeke en vake geholpen w. Wat leuk dat ik dat nog eens kon doen samen met mijn moeke . Heb vandaag wel even een traantje gelaten . We hebben samen eens goed gepraat . Even een klein dipje ze had het al een tijdje door . Deed deugd . 
Heb het ook gelezen van de zon . 🌞 dat hij loodrecht stond  de evenaar stond . Prachtig toch .

@patrick2 kan het goed geloven dat je uitkijkt naar je weekend . En heb je al verder nieuws over je andere plannen voor je werk? Of moet je het nog verder bespreken. 
fijne nacht en ook voor alle andere .  Nu is het nog zacht buiten . We zullen zien of de voorspelling van regen kloppen . Slaap wel en tot morgen. tinneke 2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2 we zullen duimen.

Gisteren is de astronomische lente begonnen, we leven boven onze stand.

Dag en nacht zijn dan overal ter wereld even lang.

Gistermorgen vroeg om 04.06 uur stond de zon loodrecht boven de evenaar.

Een fijne donderdag allemaal.

Leden met de meeste pluimen