annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette blij te horen 👂 dat je toch nog kan genieten in de morgen met je tochtje op de fiets 🚲 nu nog frisjes . Vandaag was 🧺 en plas . Maar ik ga het wel rustig houden voor de rest . @patrick2 Nu aan het genieten van heerlijke koffie en daarna bij de bakker 🧑‍🍳 want zonder brood 🍞 ben je maar niets hè. En een paar koffiekoeken halen want ga samen ontbijten met een lieve buurvrouw. Het is eens iets anders dan altijd alleen te ontbijten . 
@Cdt24801 Misschien 🤔 een ritje op de motto , met een briesje wind 🌬️ moet zalig zijn . wens iedereen een zonnige dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat doen we hoor in de vroege morgen kan het nog.

@patrick2 hahaha dat hoort bij het ouder worden, uitkijken naar rust.

Voor allen een fijne zaterdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle binnenkomers

Goedemiddag ,

@Josette  @patrick2 wat laat want er was panne bij de kapper met de wifi, en heb er deze keer lang gezeten . Maar mijn haren zijn nu picobello in orde 🙂 . En heb dan ook maar meteen verder nog dringend naar Orange zelf moeten gaan , met een brief dat ik gekregen had ook in orde en nog andere zaken die dringend waren . Wat een geloop was dat . Heb dan maar van de gelegenheid genoten van een lekker croque-monsieur en een drankje in stad 🏙️. Want ik heb moeten wachten voor medicatie 💊 een uurtje en kon moeilijk terug naar huis 🏠 rijden . Dus alles in één keer gedaan . @patrick2  morgen is het hier 👈 blijkbaar eerst bewolkt 🌫️ en dan wat beter weer maar frisjes zoals vandaag , de wind 💨 maakt het iets kouder. Maar nú schijnt de volle zon 🌞 en in mijn tuin is het lekker warm . Geniet van je 👋 en alle andere ook . @Josette Voor u begint het niet zo leuk al de zon 🌞 in de hoop dat je s’morgens toch nog 🚲 tochtjes kunt maken . Fijne dag verder groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2 als je thuis komt begint je weekend, geniet ervan

het weer zou goed zijn.

@Tinneke2 zo dan is je auto weer tip top in orde, houden zo.

Fijne vrijdag allemaal.

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Tinneke2 @Josette en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan dus nu ff wakker worden met een koffie. 

@Josette eindelijk is mijn weekend begonnen begin er steeds meer en meer naar uit te kijken. 

Maar misschien ook wel omdat het en bijna verlof is en ik ook naar andere dingen uitkijk. En ja ze zeggen dat het mooi weer wordt maar goed denk niet te veel te gaan doen. 

Voor de rest zeg ik tegen allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen