Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-24 04h48
Antwoorden: 135 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in de babbelhoek van april.
Tot zo.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemiddag ,
@Josette ik let wel op d t ik me niet voorbij loop 😉. Vandaag mag ik mijn voetjes onder tafel schuiven bij mijn zusje . En ik heb groot nieuws 🗞️ over mijn zusje alle onderzoeken 🕵️♀️ waren zeer goed tot nu toe . Ze krijgt wel nog tot september de medicatie dat haar haar doet uitvallen . Maar voor de rest gaat voorlopig alles goed 🙂. Ben super blij voor haar . Ik ga volgende week iets speciaals voor haar organiseren met haar gezinnetje want dan zijn ze allemaal thuis 🏠. Als verrassing.
@patrick2 Werk ze en zo zie je vandaag weer eens regen ☔️. Maar goed voor onze plantjes.
fijne namiddag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Heb niet zo veel geslapen 🛌 veel wakker geweest . Maar zal de schade wel vanavond inhalen . Wordt een drukke week . Pff . Met al die paperassen. Van de artsen .
🥼 Gelukkig is het niet zover en kan toch niet met de wagen door stad 🏙️ dus maar te voet 🦶.
Voor alle andere een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt